Familiecontainer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.879 visninger
2 svar
0 synes godt om
27. januar 2024

Mand eller mus eller intet

Hejsa skønne mennesker

Vi er på udkig efter en ny familiebil. 

Og er blevet meget forelsket i VW Touran 7 personer dag benzin.  Fra 2018 til 2021

Er der nogen der har erfaring og vil dele ud af   hvad synes i dejlige panelfolk

PS vi er en ganske almindelig familie men ønsker dog gode plads

Hilsen tøffelhelten

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2024

Optimom

Profilbillede for Optimom

Vi har en VW Sharan, som er næsten det samme. Den har lidt mere plads på 3. række og i bagagerummet. Hvis I ikke bruger 3. række til daglig til større børn eller voksne, vil jeg sige at en Turan er det rigtig valg Der er god plads og man kan tage ekstra gæster med ved lejlighed. 

Vi har skydedøre i vores og det gør det nemmere at komme ud af bilen ved smalle parkeringspladser og med autostol. 

Jeg vil også anbefale bagkamera, afstandssensor eller lignende til assistance ved parkering for det er en stor bil og få plads til. Og jeg elsker automatgear og adaptive fartpilot. Der er så meget mere afslappende at køre bil nu. 

Anmeld Citér

27. januar 2024

Mand eller mus eller intet

Optimom skriver:

Vi har en VW Sharan, som er næsten det samme. Den har lidt mere plads på 3. række og i bagagerummet. Hvis I ikke bruger 3. række til daglig til større børn eller voksne, vil jeg sige at en Turan er det rigtig valg Der er god plads og man kan tage ekstra gæster med ved lejlighed. 

Vi har skydedøre i vores og det gør det nemmere at komme ud af bilen ved smalle parkeringspladser og med autostol. 

Jeg vil også anbefale bagkamera, afstandssensor eller lignende til assistance ved parkering for det er en stor bil og få plads til. Og jeg elsker automatgear og adaptive fartpilot. Der er så meget mere afslappende at køre bil nu. 

Tak for din beskrivelse  vi har også overvejet denne model men synes bare ikke der er så mange brugte på markedet til fornuftige priser ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.