Hvordan virker de helt præcis - æl test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

361 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. januar 2024

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V

Hej,

Nu bliver jeg pludselig i tvivl. Jeg bruger de lyserøde ægløsningsteste (digitale) fra Clearblue.

Når der vises en smiley, får jeg så ægløsning  24-48 timer efter, eller får ægløsning samme dag?

Jeg har hørt, at de lilla test virker lidt anderledes, så derfor spørger jeg lige her

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2024

__anonym

Profilbillede for __anonym
MortilF skriver:

Hej,

Nu bliver jeg pludselig i tvivl. Jeg bruger de lyserøde ægløsningsteste (digitale) fra Clearblue.

Når der vises en smiley, får jeg så ægløsning  24-48 timer efter, eller får ægløsning samme dag?

Jeg har hørt, at de lilla test virker lidt anderledes, så derfor spørger jeg lige her

Det er korrekt med 24-48 (nogle siger 12-48). Altså den viser de to mest fertile dage. 

Den lilla kan opfange 4+ fertile dage, så der har man mulighed for at opfange det fertile vindue noget før

Jeg brugte begge dele, dog supplement til strimmelteste for at bekræfte/afkræfte resultatet. Har opnået 6 gravidteter, men kun født 1, og den 6. graviditet er i maven nu, 15+5

Alt held og lykke

Anmeld Citér

27. januar 2024

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
__anonym skriver:

Det er korrekt med 24-48 (nogle siger 12-48). Altså den viser de to mest fertile dage. 

Den lilla kan opfange 4+ fertile dage, så der har man mulighed for at opfange det fertile vindue noget før

Jeg brugte begge dele, dog supplement til strimmelteste for at bekræfte/afkræfte resultatet. Har opnået 6 gravidteter, men kun født 1, og den 6. graviditet er i maven nu, 15+5

Alt held og lykke

Tak

Jeg kan mærke rigtig meget "smerte" nu. Desværre i den side, der ikke virker

Anmeld Citér

27. januar 2024

__anonym

Profilbillede for __anonym
MortilF skriver:

Tak

Jeg kan mærke rigtig meget "smerte" nu. Desværre i den side, der ikke virker

Øv, det er jeg ked af at læse

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.