Ingen follikler ved hormonstimulering denne gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

695 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. januar 2024

Mette Larsen

Profilbillede for Mette Larsen

Hej, 

I mit sidste IVF forsøg fik jeg 2 æg og begge blev befrugtet men desværre blev det ikke til graviditet.

Denne gang skiftede de medicin og på første scanning kunne de ikke se nogle follikler efter 7 dages stimulering, det samme efter 11 dage og det samme efter 15 dage. Så nu er jeg blevet aflyst i dette forsøg og lægen siger, at de ikke mener de kan gøre noget for mig.

De siger jeg er på vej i overgangsalder (tidlig) så derfor mener de ikke det giver mening.

Jeg har købt en 3 pakke og synes måske lige det var tidligt nok og give op - ved godt de er eksperterne, men jeg fik jo æg ud første gang og befrugtet begge æg.

(jeg har en datter ved behandling i 2020 på 1 æg)

Så jeg pressede lægen til at jeg måtte få et forsøg til da de egentlig helst bare vil give mig de resterende penge tilbage fra min 3 forsøgs pakke (hvilket føles ret final fra deres side når de helst vil det)

Men nu er jeg bare i tvivl om hvad der er det rigtige.. at presse noget igennem lægerne ikke tror på og jeg føler mig så alene om det. De siger eneste chance for mig er donor, men det vil min mand ikke nu når vi har vores begges biologiske barn fra 2020.

Hvad ville I gøre? Er i syv sind... og det gør så ondt at give op selvom det er det rigtige

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2024

Niviaq11

Profilbillede for Niviaq11

Det er ikke det samme men alligevel… min mand er sømand og derfor ikke hjemme til ægudtag. Vi har aftalt de fryser sæden, men pludselig får lægen kolde fødder og trækker i land - hun tror ikke sæden kan klare det og anbefaler os donorsæd. Vi beslutter os til at fastholde min mands sæd. Jeg får otte æg ud og hat fem dage efter seks blastocyster - de fem er på frys og den sidste sover pt ude i sin barnevogn. 

Anmeld Citér

24. januar 2024

Mt_2020

Jeg ville nok presse på som du har gjort for sidste forsøg. Hvad har i at tabe på det? 

Anmeld Citér

24. januar 2024

Fnuggi86

Profilbillede for Fnuggi86

Hvad siger de i forhold til dine blodprøver med amh, fsh? 

Nogle hormoner virker ikke på mig, men andre virker for godt. 

Anmeld Citér

25. januar 2024

Aalborgtøsen

Profilbillede for Aalborgtøsen

Jeg tror måske, at jeg ville have taget imod tilbuddet om at få pengene tilbage og så have opsøgt en anden klinik. 

Jeg har selv været møllen igennem og de har så mange knapper at skrue på for at udfaldet bliver anderledes. Dine cyklusser er heller ikke ens, så bare fordi, det ikke lykkedes i en cyklus, så kan en anden godt blive anderledes. Og som jeg forstår det, så har du kun været igennem 2 forsøg. På et tidspunkt må man erkende hvis ens æg ikke er gode nok, men ikke allerede vil jeg sige. Så få en vurdering i det mindste på en anden klinik. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.