Hej,
I mit sidste IVF forsøg fik jeg 2 æg og begge blev befrugtet men desværre blev det ikke til graviditet.
Denne gang skiftede de medicin og på første scanning kunne de ikke se nogle follikler efter 7 dages stimulering, det samme efter 11 dage og det samme efter 15 dage. Så nu er jeg blevet aflyst i dette forsøg og lægen siger, at de ikke mener de kan gøre noget for mig.
De siger jeg er på vej i overgangsalder (tidlig) så derfor mener de ikke det giver mening.
Jeg har købt en 3 pakke og synes måske lige det var tidligt nok og give op - ved godt de er eksperterne, men jeg fik jo æg ud første gang og befrugtet begge æg.
(jeg har en datter ved behandling i 2020 på 1 æg)
Så jeg pressede lægen til at jeg måtte få et forsøg til da de egentlig helst bare vil give mig de resterende penge tilbage fra min 3 forsøgs pakke (hvilket føles ret final fra deres side når de helst vil det)
Men nu er jeg bare i tvivl om hvad der er det rigtige.. at presse noget igennem lægerne ikke tror på og jeg føler mig så alene om det. De siger eneste chance for mig er donor, men det vil min mand ikke nu når vi har vores begges biologiske barn fra 2020.
Hvad ville I gøre? Er i syv sind... og det gør så ondt at give op selvom det er det rigtige 
Anmeld
Citér