slår hovedet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.224 visninger
3 svar
5 synes godt om
23. januar 2024

Emma87

Kære Alle forældre

Vores kære datter på 20 måneder falder tit og slår specielt panden tit. Ofte kommer der bule og blå mærker. Det sker mest i vuggestuen, men også i vores varetægt. 

Hun bliver aldrig utilpas, sløv eller på anden måde dårlig af det. og hun får ALTID koldt omslag på når det sker hjemme hos os selv. 

Hun er en ægte tumling, og har en yderst veludviklet trang til at udforske og prøve ting af, derfor også de mange knubs. 

Mit spørgsmål går på om jeg skal være bekymret for hendes lille hovedet med alle de slag det får sig, eller om det er normalt for børn i hendes alder? vil jo nødig ud i en skade af en art.

Bør jeg kontakte læge?

MVH emma

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2024

Darling

Sådan er vores på 17 måneder også, jeg kontakter ikke lægen medmindre han er sløv, kaster op eller noget. Ikke hvis han er som han plejer at være

Anmeld Citér

23. januar 2024

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Helt normalt, men hvis hun falder mere end normalt, er det en god ide at få tjekket syn eller/og ørene 

Anmeld Citér

25. januar 2024

Mand eller mus eller intet

Hej har i overvejet at få tjekket om synet er som det skal være vores datter havde mange de samme udfordringer indtil vi kom til lægen og han sendte os videre til øjenlæge hvor det viste sig at hun var langsynet og skulle bruge briller for støde ind i ting og falde ned fra ting  hun 3,5 i styrke og har hjulpet rigtig meget på hendes balance 

Bare en lille råd 

Hilsen  lille far

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.