Par middag og fælles sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Sex med vennepar

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

6.253 visninger
10 svar
15 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. januar 2024

Anonym trådstarter

Hej

Jeg har lige et spørgsmål håber det er okay

Vi overvejer at prøve noget vi aldrig har prøvet før men måske er lidt nysgerrig på

Er der nogen af jer der har prøvet at have sex med nogle af jeres vennepar

Hvad er jeres oplevelser med det ?

PS vi har snakket om at vi kun vil have sex med vores partner til til at starte med

Håber i vil svare på det

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2024

Anonym

Jeg har aldrig gjort det, og kommer heller aldrig til det.

Jeg har absolut heller ikke lyst til fx at have en trekant. Jeg har prøvet det, men der var jeg single. 

Personligt, når jeg er i parforhold så elsker jeg min kæreste enormt højt (ellers ville jeg ikke være sammen med ham). Og har derfor ikke lyst til at dele ham med nogle seksuelt, eller se på/vide han har sex med andre. Ligeledes har jeg ikke selv lyst til andre end min kæreste. Jeg er meget monogam indrettet, fordi jeg kun kan se det fantastiske i at være 100% “committed” til én person. Jeg mener derfor heller ikke at åbne forhold, trekanter og lign. er noget et parforhold i længden kan tåle uden den ene eller den anden står med negative følelsesmæssige udfordringer i det.

Jeg eksperimenterer gerne seksuelt med min kæreste, men kun ham og jeg, det er rigeligt for mig

Men det er bare min mening om det

Anmeld Citér

23. januar 2024

Anonym

Anonym skriver:

Hej

Vi overvejer at prøve noget vi aldrig har prøvet før men måske er lidt nysgerrig på

PS vi har snakket om at vi kun vil have sex med vores partner til til at starte med

Håber i vil svare på det

Så ville jeg nok anskaffe mig et vennepar specielt til det formål. Ellers er jeg bange for det ødelægger/forvrænger forholdet hvis det bare er med et vennepar man har kendt i forvejen på "almindelig" vis.

Anmeld Citér

24. januar 2024

Anonym

Anonym skriver:

Hej

Håber i vil svare på det

Kunne aldrig drømme om det. Det er jeg for monogam til. Men er enig med en anden. Find et nyt vennepar specifikt til det, så i ikke risikerer at ødelægge gode forhold hvis det alligevel ikke var noget eller hvis det var en dårlig oplevelse. 

Anmeld Citér

24. januar 2024

Christian Darcy

Profilbillede for Christian Darcy

Jeg har prøvet det i forskellige konstellationer, og det var frækt og sjovt.

Men det vigtigste råd har du allerede fået - find et sødt par (scor.dk er nok det bedste sted), invester noget tid i at skrive med dem, tag et kemi-check på en cafe, og hvis alle stadig er tændt på idéen så lav en god middag eller gå ud og spise sammen. Hvis ingen er keen på at lægge seng eller hjem til er hotel også en fin mulighed.

Jeg har aldrig prøvet med et vennepar jeg allerede kendte (selv om tanken da er faldet mig ind, og vi en enkelt gang fik en opfordring). Men dette var med partnerbytte og kluddermor i tankerne. Det er muligt det kan fungere med bare sex i samme rum med egen partner - men hvorfor tage chancen?

Hvis I ikke selv har nogen erfaringer er det nok også bedre at teste jeres egne reaktioner på mere neutral grund først. Det kunne evt. være et besøg i par rummet i en klub.

Det kan sagtens ende med at blive en rigtig god oplevelse, men når det er sagt (skrevet) er det et område hvor jeg har fået stillet min nysgerrighed, og ikke noget jeg ville foreslå min nuværende kæreste. Men nogen elsker det og dyrker det fast - og det er også kun fint hvis alle parter er med på det og ikke gør det (i een eller anden grad) for deres partner.

Held og lykke - spørg endelig hvis der skulle være noget I gerne vil vide.

Anmeld Citér

24. januar 2024

Christian Darcy

Profilbillede for Christian Darcy

PS: Mangler der ikke en afstemningsmulighed der hedder: Det har jeg ikke prøvet, men kunne være åben for? ;-)

Anmeld Citér

24. januar 2024

Anonym trådstarter

Christian Darcy skriver:

Jeg har prøvet det i forskellige konstellationer, og det var frækt og sjovt.

Men det vigtigste råd har du allerede fået - find et sødt par (scor.dk er nok det bedste sted), invester noget tid i at skrive med dem, tag et kemi-check på en cafe, og hvis alle stadig er tændt på idéen så lav en god middag eller gå ud og spise sammen. Hvis ingen er keen på at lægge seng eller hjem til er hotel også en fin mulighed.

Jeg har aldrig prøvet med et vennepar jeg allerede kendte (selv om tanken da er faldet mig ind, og vi en enkelt gang fik en opfordring). Men dette var med partnerbytte og kluddermor i tankerne. Det er muligt det kan fungere med bare sex i samme rum med egen partner - men hvorfor tage chancen?

Hvis I ikke selv har nogen erfaringer er det nok også bedre at teste jeres egne reaktioner på mere neutral grund først. Det kunne evt. være et besøg i par rummet i en klub.

Det kan sagtens ende med at blive en rigtig god oplevelse, men når det er sagt (skrevet) er det et område hvor jeg har fået stillet min nysgerrighed, og ikke noget jeg ville foreslå min nuværende kæreste. Men nogen elsker det og dyrker det fast - og det er også kun fint hvis alle parter er med på det og ikke gør det (i een eller anden grad) for deres partner.

Held og lykke - spørg endelig hvis der skulle være noget I gerne vil vide.

Hej Christina

Tak for din . Dit synspunkt,

Vi har som sagt det at holde venner vi har snakket om at skulle prøve med. Men det er også vores tanke at det kunne blive et problem , hvis det ikke gik godt og vil ødelægge vores venskab, 

Vi har også talt om at prøve swingerklub men vi synes dog at tanken om  mange der dyrker sex ikke tiltaler  os , men at finde et nyt par til formålet kunne jo også være en idé og en vej vi måske går videre med Men tak for rådene

Anmeld Citér

24. januar 2024

Anonym trådstarter

Christian Darcy skriver:

PS: Mangler der ikke en afstemningsmulighed der hedder: Det har jeg ikke prøvet, men kunne være åben for? ;-)

Jo det kan du have meget ret i der gør

Anmeld Citér

26. januar 2024

Less is more

Profilbillede for Less is more

Jeg kan sagtens forstrå, at tanken er fræk og stimulerende......men lad være.

Min bedste kammerat og hans mand havde samme overvejelser og realiserede disse. 

Både min  kammerat og hans mand har altid været med på den værste, men at se sin elskede have sex med en anden, havde ingen af dem kunnet tåle, og de skulle faktisk i terapi for at reparere skaden.

Nogle ting kan man se på film og fantasere om, men ca 99,9% af os, bør undgå at føre disse fantasier ud i livet for vores egen skyld.

Anmeld Citér

27. januar 2024

Baby.mamma

Jeg kan sagtens forstrå, at tanken er fræk og stimulerende......men lad være.

Min bedste kammerat og hans mand havde samme overvejelser og realiserede disse. 

Både min  kammerat og hans mand har altid været med på den værste, men at se sin elskede have sex med en anden, havde ingen af dem kunnet tåle, og de skulle faktisk i terapi for at reparere skaden.

Nogle ting kan man se på film og fantasere om, men ca 99,9% af os, bør undgå at føre disse fantasier ud i livet for vores egen skyld.

Fuldstændig enig, og hvor er dit navn "Less is more" bare sigende for den kommentar du skrev, må jeg bare lige nævne

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.