Jeg har prøvet det i forskellige konstellationer, og det var frækt og sjovt.
Men det vigtigste råd har du allerede fået - find et sødt par (scor.dk er nok det bedste sted), invester noget tid i at skrive med dem, tag et kemi-check på en cafe, og hvis alle stadig er tændt på idéen så lav en god middag eller gå ud og spise sammen. Hvis ingen er keen på at lægge seng eller hjem til er hotel også en fin mulighed.
Jeg har aldrig prøvet med et vennepar jeg allerede kendte (selv om tanken da er faldet mig ind, og vi en enkelt gang fik en opfordring). Men dette var med partnerbytte og kluddermor i tankerne. Det er muligt det kan fungere med bare sex i samme rum med egen partner - men hvorfor tage chancen?
Hvis I ikke selv har nogen erfaringer er det nok også bedre at teste jeres egne reaktioner på mere neutral grund først. Det kunne evt. være et besøg i par rummet i en klub.
Det kan sagtens ende med at blive en rigtig god oplevelse, men når det er sagt (skrevet) er det et område hvor jeg har fået stillet min nysgerrighed, og ikke noget jeg ville foreslå min nuværende kæreste. Men nogen elsker det og dyrker det fast - og det er også kun fint hvis alle parter er med på det og ikke gør det (i een eller anden grad) for deres partner.
Held og lykke - spørg endelig hvis der skulle være noget I gerne vil vide.
Anmeld
Citér