Uge 24, stadig kvalme - kan det nå at gå over?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2024

Baby.mamma

Hele graviditeten hos mig i alle 4 graviditeter

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2024

hej123hej

Profilbillede for hej123hej
Baby.mamma skriver:

Hele graviditeten hos mig i alle 4 graviditeter

Uh, du er ikke så lidt sej!

Anmeld Citér

23. januar 2024

Maricella

Profilbillede for Maricella
hej123hej skriver:

Uh, du er hardcore

Du lader mig da overbevise om, resultatet må være ofret værd på den anden side

Altså 3. Gang lå jeg bare grædende på badeværelsesgulvet og fortrød bittert.. men ja på den anden side har det været det værd. Der er dog rigtig ting, der i dag kan trigge præcis samme følelse (lyde, lugte, bestemte madvarer) så selvom jeg drømmer om et til barn, så er jeg bange for kvalme/opkast-delen, for det trækker dælme tænder ud.. og min mand er på ingen måde overbevist om at det nok skal blive bedre en gang til 

Anmeld Citér

23. januar 2024

Darling

hej123hej skriver:

Samme her - jeg synes mad er det eneste der hjælper Og jeg kan stadig passe alt mit tøj, så tænker at det er fint, at det er vejen frem.

Det er nok bare er vilkår, man må leve med

Heg åd konstant, men tog heldigvis kun 12 kg på trods det

Anmeld Citér

23. januar 2024

Baby.mamma

hej123hej skriver:

Uh, du er ikke så lidt sej!

Ja, sådan følte jeg mig ikke i situationen Men det er man bestemt! Jeg prøvede de der seaband armbånds-elastikker, de virkede bare ikke på mig, men måske de virker på dig? Held og lykke

Anmeld Citér

24. januar 2024

hej123hej

Maricella skriver:

Altså 3. Gang lå jeg bare grædende på badeværelsesgulvet og fortrød bittert.. men ja på den anden side har det været det værd. Der er dog rigtig ting, der i dag kan trigge præcis samme følelse (lyde, lugte, bestemte madvarer) så selvom jeg drømmer om et til barn, så er jeg bange for kvalme/opkast-delen, for det trækker dælme tænder ud.. og min mand er på ingen måde overbevist om at det nok skal blive bedre en gang til 

Det er ikke for sarte sjæle.

Jeg tænker, det er helt uoverskueligt at overveje en mere. Tænk at have det sådan og en 3 årig fx. Uf. Men ja, det går jo altid

Anmeld Citér

24. januar 2024

hej123hej

Baby.mamma skriver:

Ja, sådan følte jeg mig ikke i situationen Men det er man bestemt! Jeg prøvede de der seaband armbånds-elastikker, de virkede bare ikke på mig, men måske de virker på dig? Held og lykke

Dem købte jeg næsten fra første sekundt, ingen virkning her - men tak ellers

Anmeld Citér

24. januar 2024

hej123hej

Darling skriver:

Heg åd konstant, men tog heldigvis kun 12 kg på trods det

Haha, det er vildt.

Det er aldrig til at sige hvordan det går, men lige nu er der bare dukket en lille mave op midt på, for et par uger siden, og jeg er snart i uge 25. Men den skal jo nok stikke af, den mave

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.