Har børn i forvejen. Altid været ekstra happy under mine graviditeter, men alt ved denne er anderledes.
Har INGEN af de samme symptomer og mine hormoner raser og jeg er dagligt igennem hele møllen af følelser. Glad, rolig, irritabel, rastløs, motiveret og så den væreste… ca 1-2 timer med følelsen af at ville tude/være nedtrykt. Nogen som har prøvet så voldsomme hormoner i jeres graviditeter?
Har da aldrig prøvet noget lignende. Startede i uge 6 .. er i uge 8 nu. Hvornår stilner det af? Kan slet ikke være i den ubalance. 
Måske de kolde vintermåneder også hjælper på i hvert fald det nedtrykte humør, oveni hormonerne. Tænker ikke det er så slemt jeg skal til psykolog. (Endnu). Jeg har ikke rigtig en grund til at være ked af det. Alt jeg drømmer om har jeg. Jeg er taknemmelig for mit liv og synes jeg er en heldig kvinde, men hvorfor fanden kan jeg så tude dagligt? Altså. Er godt klar over hormonerne raser, men kan jeg ikke selv gøre noget for at komme lidt hurtigere igennem denne periode? Det er virkelig ikke til at holde ud. At gruble over, at jeg har det sådan gør det nemlig kun værre.. faktisk er det nok min værreste ulempe, at jeg er så dårlig til at accepterer at det nok bare lige er sådan.
Ej det blev rodet. Gode råd, udover “gå til psykolog”. Tænker det er lidt hurtigt, når jeg nu er gravid og var tip top glad for 1,5-2 uger siden..
btw, er også lige blevet ledig her til nytår (ikke fyring eller opsigelse, bare et vikariat som udløb) og det betyder også jeg har rigtig meget gruble tid lige nu. 
Anmeld
Citér