Implantationsblødning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.778 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. januar 2024

Anonym trådstarter

De af jer, som har oplevet en implantationsblødning, hvornår kunne I teste positivt? Før, samme dag eller dagen efter? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92
Anonym skriver:

De af jer, som har oplevet en implantationsblødning, hvornår kunne I teste positivt? Før, samme dag eller dagen efter? 

Jeg har haft implantations blødning ved begge mine graviditeter. Første gang testede jeg først ca en uge efter forventet menstruation, hvor den var meget positiv. Anden gang havde jeg en teori om at det var implantations blødning, og testede dagen efter, negativ. Dagen før forventet menstruation testede jeg igen, positiv, men graviditeten endte desværre i en ufrivillig abort.

Min implantations blødning har begge gange lagt en uge før forventet menstruation.

Anmeld Citér

22. januar 2024

Anonym

Du kan allerede teste positivt et par dage efter, for så snart ægget har sig sig fast danner du hcg

Anmeld Citér

22. januar 2024

Anonym trådstarter

Mange tak for begge jeres svar. Jeg har taget to test i dag, efter hvad jeg håbede kunne være en implantationsblødning i går. Jeg synes, at jeg kan ane to skygger, men ved det bare er ønsketænkning. Jeg oplever også pletblødning i dag, så det må være min menstruation, der kommer tidligt denne cyklus. Øv... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

22. januar 2024

Anonym

Anonym skriver:

Mange tak for begge jeres svar. Jeg har taget to test i dag, efter hvad jeg håbede kunne være en implantationsblødning i går. Jeg synes, at jeg kan ane to skygger, men ved det bare er ønsketænkning. Jeg oplever også pletblødning i dag, så det må være min menstruation, der kommer tidligt denne cyklus. Øv... 

Dine teste er ugyldige for de er tørre, du skal aflæse dem indenfor tid for der kommer desværre ofte skygger over tid. 

Jeg vil sige negativ af den grund. 

Anmeld Citér

22. januar 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Dine teste er ugyldige for de er tørre, du skal aflæse dem indenfor tid for der kommer desværre ofte skygger over tid. 

Jeg vil sige negativ af den grund. 

Tak for dit svar. Vi må prøve igen næste cyklus

Anmeld Citér

22. januar 2024

Anonym

Anonym skriver:

Tak for dit svar. Vi må prøve igen næste cyklus

Der er stadigvæk håb, mens er ikke dukket op endnu jo

Anmeld Citér

23. januar 2024

Anonym trådstarter

Det var desværre ikke implantationsblødning,  blot begyndelsen på min menstruation, som kom tidligt denne cyklus. Tak for alle jeres svar

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.