Beklager på forhånd hvis jeg skriver lidt vagt, men vil ikke genkendes.
Jeg fik for et år siden mit drømmejob som Controller. De første 6 mdr var alt skønt, så skete der flere forskellige ting i en anden afdeling, og jeg tilbød min hjælp midlertidigt til 1 opgave.
Situationen udviklede sig imod min vilje til at jeg nu sidder med en masse opgaver der slet ikke er indenfor mit felt eller interesse område. Det er som sådan ikke nogens skyld, blot en uheldig drejning og det faktum at jeg var den eneste der kunne.
Ledelsen er lydhør for min holdning, og der ER også ansat nyt personale - men overdragelse kommer til at tage tid.
Uanset specifikke opgaver, har ledelsen ligesom besluttet at jeg skal have en mere overordnet rolle og supervise på de opgaver - og det har jeg nu tygget på, og tænker det kan jeg godt leve med. Jeg har dog bedt om at få det hele skrevet ind i min kontrakt, i den forbindelse ønsker jeg en ny titel (og dermed løn).
Jeg ved bare ikke hvad jeg skal kalde det job - jeg har pt titel af Controller, de nye opgaver er IT relaterede, det er meget omkring systemer - hvilket også hænger sammen med økonomi. Jeg ved at jeg også skal rydde op og arbejde med effektivisering af systemer & arbejdsgange, og på sigt kommer jeg til at stå for overgangen til et nyt ERP system (hvor jeg før blot ville være bruger)
Så hvilken titel bør jeg have ?
Anmeld
Citér