Kære jer,
Jeg har efterhånden fået enormt mange smerter, er i uge 26, men har virkelig svært ved at gå. Jo mere aktiv dag jeg har haft, jo værre er det om aftenen, og dagen efter. Jeg har været i svømmehallen med barn og kæreste i går, har virkelig været forsigtig og rolig, og jeg kan knap nok gå hen til toilettet i dag. Er ved at græde af smerte. Det er hele "bunden", eller hvad man skal sige, det gør så ondt at flytte benene og jeg har brug for at støtte mig til ting på vejen. Og så den ene hofte, og helt ned til knæet, det gør ondt selv når jeg også ligger ned. Det hele gør ondt når jeg vender mig i sengen. Det er bare for meget nu.
Tror I det vil hjælpe med sådan er bælte? Jeg har kigget på nettet, og der er jo en masse forskellige. Også prismæssigt. Jeg er lidt lost.. Kan I anbefale noget? Hvordan skal det helst se ud? De er jo meget forskellige i design. Ved mange står der, at de hjælper på rygsmerter. Jeg har en del ondt i lænden/ryggen, men det er jeg nærmest vant til, også uden graviditet. Det er ikke det der er værst, men de andre smerter. Jeg er ellers ikke pivet, men er helt ked af det i dag..
Anmeld
Citér