Anonym skriver:
Min kæreste er selvstændig og noget kører åbenbart ikke som det skal og han fortæller mig det ikke !! Jeg blander mig ikke i hans virksomheds økonomi men sidste måned blev han indkaldt til fogedretten og nu her idag men jeg ammer min datter og det banker på døren og en mand fra skat/ pantefoged dukker op for at gøre udlæg men min mand er ikke hjemme og han siger han ligger et brev i postkassen og han holder foran vores hus længe og da han kærer går jeg ud for tage brevet for nu vil jeg dælme se hvad der foregår og det er så en gæld fra hans virksomhed på rigtig stort beløb han gør udlæg i og han har ingenting sagt til mig og han skulle åbenbart været mødt op et sted. Jeg aner det ikke men de har gjort udlæg i en ejendom han har og hans bankkonto jeg ved sket ikke hvordan jeg skal reageee lige nu skal jeg være bange for min økonomi vi har ikke fælles konto osv , lige nu føler jeg bare han lyver og ikke siger sandheden om hvad der forgår.
Og ja jeg går måske langt over grænsen at åbne det brev men hvad skal jeg gøre 
Puha! Det må virkelig være ubehageligt, lige pludselig at finde ud af, at din kæreste har en kæmpe gæld og lyver om sin økonomi. Personligt ville jeg tage en alvorssnak med ham og sige, at hvis han ikke kan være ærlig omkring sin økonomi og føler behov for at skjule det for dig, kan du ikke stole på ham.
Hvilken betydning vil dette få for jeres fælles liv sammen? For jeres datters liv?
Jeg ville personligt ikke kunne være sammen med en mand, som lyver på den måde, din kæreste gør.
Anmeld
Citér