GPS ur med skoletilstand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.314 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. januar 2024

Anonym trådstarter

Nogen der her nogle gode prisvenlige forslag til et Smartwatch/GPS ur til et barn på 7 som har skoletilstand således at det ikke kan bruges som andet end et ur i en given tidsperiode på dagen/ugen. 
der er nogle meget fine dyre ure på markedet, men det synes vi er for stort et ansvar.

det skal være med live GPS så vi kan se hvor hun befinder sig til og fra SFO. Håber I har nogle forslag

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2024

Flnad84

Min datter har det fra xplora. Jeg fandt det på tilbud til 400 kr (3. Xplora 3) - det fungerer i hvert fald helt fint med skoletilstand. De andre i hendes klasse det har derfra har 5 eller 6’eren - den største forskel er vist noget med video - og så at det koster 1000 kr mere

Anmeld Citér

18. januar 2024

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Vi har xplora og kan ikke anbefale det, det lever i hvert fald ikke op til vores krav.

Skolemodus fungerer ok, dog har det ene ur været låst i det, hvor vi var nødt til at genstarte det og det kan han jo ikke selv, hvis han evt ville skulle have haft ringet når han kom hjem eller anden aftale.

Der andet ur som er 3'ern (gammel version) er gps så håbløs og tit ikke har vi ikke kunne connecte hvis vi har skulle se om han snart var hjemme (taxa), hvilket også er håbløst.

Det ene af urene var også flere dage om at komme ud af sommertid, hvilket også skabte lidt problemer med skolemodus 

Anmeld Citér

18. januar 2024

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Vi har Xplora 5. Vi er meget glade for det. Jeg mener vi gav omkring 1000. Det synes jeg ikke er meget for at opfylde de behov vi har for at kunne komme i kontakt med ham samt gps når han selv tager til og fra skole. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.