Blodprøver til nakkefold

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

754 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. januar 2024

Anonym trådstarter

Halløj. Jeg ved godt at man ikke kan læse noget (umiddelbart) ud fra tallene på blodprøven. Men mit PAPP A er ualmindeligt lavt, i forhold til med min datter. Det ligger kun på 0,073 .. nogle der har solstråle historier med så lavt tal? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2024

Anonym

Korrekt du kan ikke konkludere noget og du kan ikke sammenligne med andre. Det er højest sandsynligt lavere fordi du er blevet ældre end du var med den første. Sådan var det for mig og der er kun 14 måneder på mine børn. 

Spar dig selv for bekymringen og glem du har set dem

Anmeld Citér

15. januar 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Korrekt du kan ikke konkludere noget og du kan ikke sammenligne med andre. Det er højest sandsynligt lavere fordi du er blevet ældre end du var med den første. Sådan var det for mig og der er kun 14 måneder på mine børn. 

Spar dig selv for bekymringen og glem du har set dem

Min datter er kun 7 måneder så jeg er ikke engang 1 år ældre end sidste blodprøve til NF. Men ja det så træls man kan se tallene

Anmeld Citér

15. januar 2024

mor_til_2_

Mit lå også lavt. Kan ikke huske på hvad Men kan se det lå lavere. 

Og har lige været til nakkefold idag. Og alt så sååååå fint ud  Så det skal nok gå. 

Held og lykke med nakkefoldsscanningen hvornår skal du afsted ? 

Anmeld Citér

15. januar 2024

Anonym

Anonym skriver:

Min datter er kun 7 måneder så jeg er ikke engang 1 år ældre end sidste blodprøve til NF. Men ja det så træls man kan se tallene

Jeg blev gravid 3,5 måned efter den første var født. Min var ikke meget ældre. Min risikovurdering var 1:30.xxx med den første og 1:1xxx med nummer 2. Det kan sagtens have noget at sige

Anmeld Citér

15. januar 2024

Anonym trådstarter

mor_til_2_ skriver:

Mit lå også lavt. Kan ikke huske på hvad Men kan se det lå lavere. 

Og har lige været til nakkefold idag. Og alt så sååååå fint ud  Så det skal nok gå. 

Held og lykke med nakkefoldsscanningen hvornår skal du afsted ? 

Ja okay. Jeg tager den lige alligevel med lægen imorgen. Skal først til nakkefold om 3-4 uger .. 

Anmeld Citér

15. januar 2024

Anonym

Anonym skriver:

Ja okay. Jeg tager den lige alligevel med lægen imorgen. Skal først til nakkefold om 3-4 uger .. 

Det skal du også bare gøre hvis du finder ro, og du kan ikke betale for en scanning for at få ro?

Anmeld Citér

15. januar 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det skal du også bare gøre hvis du finder ro, og du kan ikke betale for en scanning for at få ro?

Joe men jeg blev sidst scannet for 1,5 uge siden. Scanningen viser jo selvfølgelig om der er liv, men jeg er mest bekymret for at baby fejler noget gen mæssigt. 

Anmeld Citér

15. januar 2024

Savanna

Profilbillede for Savanna

Det kan din læge jo ikke vide baseret på tallene heller? 

Jeg forstår godt, at ventetiden er svær, men de fleste læger har ret travlt i forvejen, og de kan intet konkludere før scanningen - ligesom dig selv. 

Du kan eventuel betale for en scanning, hvis det giver lidt ro i maven.

Anmeld Citér

15. januar 2024

Anonym

Anonym skriver:

Joe men jeg blev sidst scannet for 1,5 uge siden. Scanningen viser jo selvfølgelig om der er liv, men jeg er mest bekymret for at baby fejler noget gen mæssigt. 

Men det kan lægen jo ikke svare på, som nedenstående skriver udfra dine tal. Der skal jo flere ting til, så længe alt ser fin ud på scanningen ville jeg ikke være bekymret. Bestil evt en til om 2 uger så er du længere henne og der kan ses mere 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.