Anonym skriver:
….når det kommer til sex
Jeg har slet ikke det samme behov og lyst som kæresten og det bliver vi ofte uvenner over. Han føler sig afvist og ikke elsket. Han drejer det hen på, at så må der være noget galt med ham.
Men jeg har bare ingen lyst… jeg er træt og har bare brug for at slappe af…det er forudsigeligt når vi skal have sex og det er efterhånden noget som bare skal overståes.
Problemet er, at jeg ofte siger ok bare for at han ikke bliver sur. Og hvis han så kan mærke at jeg ikke har lyst men alligevel siger ja, så bliver han også sur. Så uanset hvad jeg siger eller gør bliver han sur.
Har I nogle redskaber til hvordan jeg kan takle det??
Jeg ville personligt gå lidt nysgerrigt på jagt sammen for at finde ud af hvorfor du ikke har så meget lyst. Du lyder udmattet, og kvinder bærer ofte en stor del af “the mental load” i hjemmet, og måske hvis du laver rigtig meget praktisk derhjemme og derfor mangler overskud, ja så går ud over lysten.
Kan din mand evt. hjælpe dig på nogen måde for at skabe mere overskud hos dig?
Er I gode til at få kommunikeret om hvad I godt kan lide i sengen? Hvor jeres grænser går? Hvad der tænder dig/jer?
Måske han skal tage sig mere tid med dig for at du rigtig bliver tændt? Måske det indimellem kun skal handle om din nydelse?
Vi kvinder er ofte emotionelle påvirkede i vores lyst, og hvis vi føler os mødt, forstået, hjulpet, hørt/set etc. Så er vi oftest mere åbne for sex.
Håber det har kunne hjælpe dig lidt eller sat noget i perspektiv for dig
Alle fortjener god sex med den de elsker 
Anmeld
Citér