3 autostole Alm bil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.707 visninger
8 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. januar 2024

Anonym trådstarter

Hey

Er gravid med nr. 3. Men kan ikke finde ud af hvordan jeg bedst finder sikre stole som kan være på et Alm bagsæde. Vi har to biler med Alm bagsæde. Altså ikke tre enkeltmands sæder.

Der skal bruges:

- 1 selepude

- 1 selepude med ryg

- en babyautostol

Nogle gode råd til hvilke? Og kan det overhovedet lade sig gøre? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2024

Trepiger

Profilbillede for Trepiger

Baby autostol på passagersædet og resten på bagsædet + den voksne 

Anmeld Citér

13. januar 2024

HilliHallo

Vi fandt aldrig løsningen. Heller ikke hvis vi droppede isofixen og dermed kunne presse stolene sammen. Vi skulle have to selepuder med ryglæn og babyautostol. 

Det er ikke sikkert nok for et barn at sidde foran, så den løsning ville vi ikke ud i. 

Derfor måtte vi købe ny (brugt) bil med 3 splitsæder. 

Anmeld Citér

13. januar 2024

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Jeg ville nok smide selepude på passager sædet foran og selvfølgelig slå airbag fra, og så sædet længst muligt tilbage - dvs den der fylder mindst bag det sæde. Og så en voksen og de to andre børn på bagsædet. 

+ evt droppe isofix da det optager meget plads. Vi har to baby autostole med isofix (360) på bagsædet og der kan ikke sidde nogen imellem

Anmeld Citér

13. januar 2024

Anonym

Vi droppede isofixen. Vi havde to selepuder med ryg i hver side og babyautostol bagudvendt i midten. Det fungerede super godt. Vi har kørt mange timer sådan, uden problemer.

Anmeld Citér

13. januar 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Vi droppede isofixen. Vi havde to selepuder med ryg i hver side og babyautostol bagudvendt i midten. Det fungerede super godt. Vi har kørt mange timer sådan, uden problemer.

Hvilke stole var det? 

Anmeld Citér

14. januar 2024

Anonym

Hvilke stole var det? 

Åh det kan jeg ikke huske. Tror måske de hed Cybex. Men mener også vi har haft Rømer. Men om det har været babystole. Vi har faktisk har flere forskellige mærker fordi vi har to biler hvor vi har været fuldt udstyret med autostole 

Anmeld Citér

15. januar 2024

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Hey

Er gravid med nr. 3. Men kan ikke finde ud af hvordan jeg bedst finder sikre stole som kan være på et Alm bagsæde. Vi har to biler med Alm bagsæde. Altså ikke tre enkeltmands sæder.

Der skal bruges:

- 1 selepude

- 1 selepude med ryg

- en babyautostol

Nogle gode råd til hvilke? Og kan det overhovedet lade sig gøre? 

I den forbindelse synes jeg du/I skal tage hen til en butik som sælger disse. De plejer at være behjælpelige med at afprøve det i den pågældende bil. 

Anmeld Citér

15. januar 2024

Anonym

Tag ind i en butik og prøv det er det bedste du kan gøre. Eller sælg bilen og køb en med 3 individuelle sæder

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.