Kun 5 dage til!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

731 visninger
2 svar
3 synes godt om
12. januar 2024

Anonym trådstarter

Som overskriften lyder - kun 5 dage til jeg skal have taget min spiral ud Nøøøj hvor jeg glæder mig!

Jeg har i forvejen 2 relativt store børn fra tidligere forhold, og min kæreste og jeg vil SÅ gerne lave en “efternøler lillebror/søster” til dem Han har ikke selv børn, så håber ikke det kommer til at tage for lang tid Jeg er sidst i trediverne..

Jeg havde super nemt ved at blive gravid med de to andre dengang, så håber jeg stadig er fertil

Nå men det var egentlig bare lige en JUHUUUU tråd fordi jeg er så spændt!!!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2024

mor_til_2_

ej hvor hyggeligt

ruger selv på en lilleefternøler. Skal til nakkefoldscanning på mandag  

Jeg er 32 og blev gravid i første forsøg så håber heller ikke i skal kæmpe for længe om det Held og lykke med baby projektet  

Anmeld Citér

15. januar 2024

Anonym trådstarter

mor_til_2_ skriver:

ej hvor hyggeligt

ruger selv på en lilleefternøler. Skal til nakkefoldscanning på mandag  

Jeg er 32 og blev gravid i første forsøg så håber heller ikke i skal kæmpe for længe om det Held og lykke med baby projektet  

Taaaak  

Ja det er super hyggeligt. Og til vores overraskelse fik jeg taget spiralen ud idag Lægen måtte lave tiden om og fik så en tid i dag istedet for Så det er jo bare fedt!

Ja jeg håber heller ikke vi skal “arbejde for længe” på det, selvom jeg tænker der snildt kan være forskel på fertilitet i vores aldersforskel Men nu må vi se… Projektet er i hvert fald skudt igang!  Fedt at du blev gravid lige med det samme

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.