Spontan abort i uge 7

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.736 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. januar 2024

Anonym trådstarter

Det ser ud til det endnu engang er slut, jeg begyndte at bløde i går 6+3. Det er ikke voldsomt og har moderate smerter, men jeg regner bestemt med der er slut.

Jeg ved ikke hvad jeg vil mit indlæg andet end jeg er frustreret og ked af det, da det nu er 4 abort i træk - 2 i uge 8, en bio og nu dette. Jeg har endnu ikke kunne abortere selv, og alle mine 5 aborter ( jeg havde 2 inden vi fik børn) er blivet fjernet enten medicinsk eller kirurgisk, og derfor har jeg aftalt med min læge hun henviser mig til scanning nok engang i næste uge.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2024

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt
Anonym skriver:

Det ser ud til det endnu engang er slut, jeg begyndte at bløde i går 6+3. Det er ikke voldsomt og har moderate smerter, men jeg regner bestemt med der er slut.

Jeg ved ikke hvad jeg vil mit indlæg andet end jeg er frustreret og ked af det, da det nu er 4 abort i træk - 2 i uge 8, en bio og nu dette. Jeg har endnu ikke kunne abortere selv, og alle mine 5 aborter ( jeg havde 2 inden vi fik børn) er blivet fjernet enten medicinsk eller kirurgisk, og derfor har jeg aftalt med min læge hun henviser mig til scanning nok engang i næste uge.

Hvor er det hårdt og synd for dig. Jeg kender desværre godt til de mange tab og det er så opslidende og unfair. Har du overvejet udredning? Mange tanker til dig

Anmeld Citér

12. januar 2024

Anonym trådstarter

Tak for dit svar

vi har 2 børn i forvejen og har været i behandling ved dem begge 2, og havde egenlig ikke planer om at få flere børn. Jeg er lige blevet 41 så alderen er bestemt også  i mod os, og derfor tænker jeg det er for sent at komme igang med udredning. Men jeg overvejer at kontakte klinikken (privat) som har hjulpet os med vores drenge hvis manden går med til det.

Anmeld Citér

21. januar 2024

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt

Undskyld, jeg kom helt fra at svare igen. Hvordan er det gået med dig siden? Vi er selv i behandling nu, med et inderligt håb om en lille efternøler. Vores to første er også lavet ved IVF

Anmeld Citér

22. januar 2024

Anonym trådstarter

Undskyld, jeg kom helt fra at svare igen. Hvordan er det gået med dig siden? Vi er selv i behandling nu, med et inderligt håb om en lille efternøler. Vores to første er også lavet ved IVF

Hvor pænt af dig at skrive. Det går fint- mit hcg  er faldet hurtigt denne gang og jeg er allerede holdt op med at bløde. Jeg kan mærke min ægløsning er på vej så det er gået relativ nemt denne gang. Så vi starter forfra igen igen

Hvor lang tid har i været i behandling? Jeg krydser fingre for det lykkes med en lille efternøler����

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.