Meget angst - kan nogen hjælpe? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

641 visninger
6 svar
1 synes godt om
11. januar 2024

Anonym trådstarter

Hej piger

Jeg håber nogen vil give sig tid til at svare på mit indlæg ❤️

Jeg var ved lægen i går, fik VJ, blodprøver og alt det spændene. Og har oplevet utrolig mange symptomer igennem graviditeten indtil videre. Jeg er i uge 10, 9+3 i dag, og føler mig pludselig “tom” i underlivet/maven, kan ikke præcisere hvor. Jeg føler ikke den der oppustethed længere pludselig og jeg kan ikke finde nogle svar på google. Og jeg er selvfølgelig voldsom nervøs og har katastrofetanker. Der er en evighed til NF da jeg ikke har fået indkaldelse endnu. 
Jeg fik en TS 7+2, alt var perfekt med baby heldigvis. 

Mine bryster er nærmest blevet “normale” igen føler jeg. Men det bekymrer mig rigtig meget.. nogle der har nogle svar eller oplevet lign?  

Jeg har ellers stadig kvalme og halsbrand og EKSTREME humørsvingninger i løbet af dagene, men det er den der “tomheds” følelse… De andre dage har jeg følt der skete en masse og jeg har også fået en lille bitte bule. Håber på nogle positive svar

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2024

Anonym trådstarter

Jeg håber nogle kan give mig noget tryghed

Anmeld Citér

11. januar 2024

SKXXX

Profilbillede for SKXXX

Det er helt normalt, at symptomerne aftager på et tidspunkt. Jeg var kun i starten af uge 8, da jeg i begge mine graviditeter pludselig ikke følte mig særligt gravid mere. Så længe du ikke har smerter eller bløder, synes jeg, at du skal forsøge (og det ér svært. Det ved jeg) at nyde graviditeten. Det hjalp mig lidt at tænke, at jeg alligevel ikke kunne gøre til eller fra, så jeg kunne ligeså godt bare håbe på det bedste og sende gode tanker til min krop og forhåbentlig kommende baby.

Anmeld Citér

11. januar 2024

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V

Det er desværre helt normalt, at symptomer kommer og går.

Jeg har oplevet det alle 3 gange, jeg har været gravid.

Desværre er det kun endt godt en gang, da de øvrige var fordi, at graviditeten var gået I stå

Jeg ville booke en scanning, så du kan få vished og ro på

Anmeld Citér

11. januar 2024

Minime2018

Profilbillede for Minime2018

Det er helt naturligt at symptomer kan komme og gå. 

Anmeld Citér

11. januar 2024

Darling

Symptomer kommer og går og der hvor du er i gravditeten er det helt normalt at de aftager eller helt forsvinder

Anmeld Citér

11. januar 2024

Mammamosa

Profilbillede for Mammamosa

Heldigvis aftager symptomerne ofte. Så kan man også nyde graviditeten lidt.

Den ene gang aftog det også ved mig og ih hvor dejligt. Anden gang var jeg syg til jeg fødte. Kastede op HVER DAG 1-10 gange. 

Så forhåbentligt er det bare som ofte, at første trimester snart er “ovre” og du kan nyde tiden. Få en scanning, så du ikke er unødigt bange. Og hvis alt er som det skal være, så nyd det. Alternativet med 9 måneders opkast eller hvad det ellers kunne være, kan jeg ikke anbefale

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.