Inspiration søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

726 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. november 2009

Halbschön

hej I skønne baby.dk'ere

Min kæreste og jeg har 1års dag på lørdag, og jeg vil jo gerne give ham en gave....

Men hvad pokker skal jeg give ham??

Forslag modtages med kyshånd

Knus den ide-forladte Renée

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2009

LouiseNielsen

Renée88 skriver:

hej I skønne baby.dk'ere

Min kæreste og jeg har 1års dag på lørdag, og jeg vil jo gerne give ham en gave....

Lav et gavekort til ham, måske på en gang massage (det skal være dig der gør det, og derhjemme) Eller på noget frækt.... OOg skriv evt et sødt brev til ham om dine følelser for ham...

Anmeld

3. november 2009

Lone Jakobsen

Renée88 skriver:

hej I skønne baby.dk'ere

jeg tænker lidt på hvordan jeres første date var?

jeg gjorde nemlig det på vores et års dag, at jeg "genskabte" vores første date...så godt som det nu ku lade sig gøre med 4 børn

vi mødtes d. 14 feb, gik på pizzaria og gik derefter rundt og kiggede stjerner.

så jeg lavede en picnic hjemme i stuen, hængte stjerner op i loftet, fik ungerne til at lave hjerter i vindues maling som blev hængt på vinduerne...og så serverede jeg selvfølgelig pizza og hjerte muffins

hans gave var et dejligt billede af vores (sammenbragte) børn, som børnene selv havde været med til at udvælge.

Anmeld

3. november 2009

LotteGabriella

nutche skriver:

jeg tænker lidt på hvordan jeres første date var?

jeg gjorde nemlig det på vores et års dag, at jeg "genskabte" vores første date...så godt som det nu ku lade sig gøre med 4 børn

vi mødtes d. 14 feb, gik på pizzaria og gik derefter rundt og kiggede stjerner.

så jeg lavede en picnic hjemme i stuen, hængte stjerner op i loftet, fik ungerne til at lave hjerter i vindues maling som blev hængt på vinduerne...og så serverede jeg selvfølgelig pizza og hjerte muffins

hans gave var et dejligt billede af vores (sammenbragte) børn, som børnene selv havde været med til at udvælge.

super sød idé

Anmeld

3. november 2009

LotteGabriella

Renée88 skriver:

hej I skønne baby.dk'ere

Hvis du er hjemme før ham, så stil fyrfadslys rundt i hele soveværelset og helt ud til hoveddøren, ligesom en sti, så han kan se hvor han skal gå hen.....så ligger du på sengen og ser lækker og fræk ud i noget som du selv føler dig helt vildt HOT i.....så kan du jo selv bruge fantasien til det videre forløb....

Selve gaven kan være en maskulin halskæde med et doggy-tag, hvor der på forsiden selvfølgelig står hans navn og fødselsdato og på bagsiden står der f.eks. "Jeg elsker dig. Kys Renée"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.