Wwwuuupp nyt job

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.555 visninger
12 svar
11 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. januar 2024

Anonym trådstarter

Ja WWWUUUUPPP jeg er blevet tilbudt nyt job, efter at have været på den samme arbejdsplads i snart mange år, og jeg er bare så vildt glad, spændt og også lidt stolt af mig selv.

Var til samtale før jul, og blev kaldt til samtale nr 2, I fredags, som jeg så var til i går, og blev ringet op 3 timer efter, med et tilbud om en stilling, skyndt mig, at takke ja. Danse en glædes dans osv.

Fik kontrakten 2 timer efter, og skal starte d 1/3, og det bliver så vildt!!!

Det bliver et "helt nyt arbejdsliv" for mig og min familie. Slut med at arbejde weekender, aftner og helligdage.

Det første kæresten sagde var, "så skal du da vist til at gå til en hobby, så vi ikke sidder lårene af hinanden, om aftenen" ����

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2024

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Stort tillykke. Og godt gået

Anmeld Citér

11. januar 2024

Anonym trådstarter

Aisha skriver:

Stort tillykke. Og godt gået

Takker! Er simpelthen så glad og spændt, samtidig med at jeg også ved at jeg vil komme til at savne min gamle arbejdsplads og kollegaer.

Men det her var simpelthen en mulighed, jeg var nød til at tage, også fordi det ikke lige sådan er en stilling, der bare hænger på træerne.

Armen det blir så fedt

Anmeld Citér

11. januar 2024

Tip!

Anonym skriver:

Ja WWWUUUUPPP jeg er blevet tilbudt nyt job, efter at have været på den samme arbejdsplads i snart mange år, og jeg er bare så vildt glad, spændt og også lidt stolt af mig selv.

Var til samtale før jul, og blev kaldt til samtale nr 2, I fredags, som jeg så var til i går, og blev ringet op 3 timer efter, med et tilbud om en stilling, skyndt mig, at takke ja. Danse en glædes dans osv.

Det bliver et "helt nyt arbejdsliv" for mig og min familie. Slut med at arbejde weekender, aftner og helligdage.

Det første kæresten sagde var, "så skal du da vist til at gå til en hobby, så vi ikke sidder lårene af hinanden, om aftenen" ����

Hvor er det bare mega fedt. Kæmpe tillykke.. 

jeg skal også starte 1/2 på nyt job uden aften/weekend/nat/helligdage.. dét kan noget.

Anmeld Citér

11. januar 2024

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Anonym skriver:

Stort tillykke :)

Anmeld Citér

11. januar 2024

Anonym trådstarter

Tip! skriver:

Hvor er det bare mega fedt. Kæmpe tillykke.. 

jeg skal også starte 1/2 på nyt job uden aften/weekend/nat/helligdage.. dét kan noget.

Ej hvor mefa fedt, for dig også!!!

Hvad laver du nu og hvad skal du skifter til?

Jeg har ALDRIG haft et "alm" hverdags job, med alm arbejdstider. Og i dag slog det mig, at jeg også skal til at have madpakke med fremover. Så nu har jeg været ude og købe en madpakke

Anmeld Citér

11. januar 2024

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

Stort tillykke :)

Takker! Er virklig også bare så glad og spændt!!

Anmeld Citér

11. januar 2024

Tip!

Anonym skriver:

Ej hvor mefa fedt, for dig også!!!

Hvad laver du nu og hvad skal du skifter til?

Jeg har ALDRIG haft et "alm" hverdags job, med alm arbejdstider. Og i dag slog det mig, at jeg også skal til at have madpakke med fremover. Så nu har jeg været ude og købe en madpakke

Jeg er pædagog og har været ansat på et specialbørnehjem for somatisk syge børn, pt på barsel. Men har bare altid været vant til aften/weekend/helligdagsarbejde indenfor specialområdet. 

Anmeld Citér

11. januar 2024

Anonym trådstarter

Tip! skriver:

Jeg er pædagog og har været ansat på et specialbørnehjem for somatisk syge børn, pt på barsel. Men har bare altid været vant til aften/weekend/helligdagsarbejde indenfor specialområdet. 

Ej lidt pudsigt, jeg er også pædagog. 

Har de sidste 20 år, arbejdet på forskellige botilbud, både for børn og voksne handicappede. 

Og har også været van til at arbejde både morgen-aften, weekender og helligdage.

Nu skal jeg til at arbejde indenfor specialskole området. Så det bliver jo vildt pludseligt at arbejde mandag til fredag

Anmeld Citér

11. januar 2024

Tip!

Anonym skriver:

Ej lidt pudsigt, jeg er også pædagog. 

Har de sidste 20 år, arbejdet på forskellige botilbud, både for børn og voksne handicappede. 

Og har også været van til at arbejde både morgen-aften, weekender og helligdage.

Nu skal jeg til at arbejde indenfor specialskole området. Så det bliver jo vildt pludseligt at arbejde mandag til fredag

Hvor bliver det mega spændende.. tænk at du (og jeg)kan holde fri alle helligdage her i foråret, fri jul osv..  man kan bestille ferie og ikke skulle tænke over hvem man kan bytte vagt med for at komme afsted i en weekend. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.