Blødning ved graviditet? Hvor meget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.275 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. januar 2024

PernilleRas

OBS billede med blod!

Hej søde damer/piger ❤️

Jeg er i uge 7+6 og for små 2 dage siden havde jeg 1.5 dag med brunlig udflåd og så igår havde jeg ca 2 timer med lidt mere "frisk blod" og med 3 MICRO klumper i, det stoppede så men i morges var der lidt frisk igen og jeg kontaktede lægen.

Lægen kunne se en lille bitte blødning men intet voldsomt. Og jeg fik taget blodprøver.

Efter læge begyndte jeg at bløde lidt igen og nu til aften bløder jeg mere og med lidt klumper men INGEN smerter ��

Jer der blødte i graviditeten, hvordan var jeres blod? ������

Billedet er her fra aften ��

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2024

Anonym

Jeg har blødt i 13 uger med den første, et trusseindlæg Ca i ny og næ og ellers pletblødninger.

Det har aldrig været positivt for mig når det har været mørkt og med klumper som dit, der har jeg desværre mistet alle gange. og du fik ikke målt hcg? Det kan være du skal købe en scanning 

Anmeld Citér

10. januar 2024

PernilleRas

Anonym skriver:

Jeg har blødt i 13 uger med den første, et trusseindlæg Ca i ny og næ og ellers pletblødninger.

Det har aldrig været positivt for mig når det har været mørkt og med klumper som dit, der har jeg desværre mistet alle gange. og du fik ikke målt hcg? Det kan være du skal købe en scanning 

Jo det gjorder jeg og skal have taget en ny fredag for at se om det er steget ��

Havde du smerter? 

Anmeld Citér

10. januar 2024

Tip!

Jeg blødte en del i min graviditet med min datter, og selvom alt så fint ud ved scanninger/jordemoder, så gik jeg i spontan fødsel uge 18. Jeg har intet belæg for at sige at det hænger sammen, men med mine drenge har jeg ikke blødt i graviditeten. 

Anmeld Citér

10. januar 2024

Anonym

PernilleRas skriver:

Jo det gjorder jeg og skal have taget en ny fredag for at se om det er steget ��

Havde du smerter? 

2 gange uden smerter og 3 gange med

Anmeld Citér

10. januar 2024

PernilleRas

Anonym skriver:

2 gange uden smerter og 3 gange med

Hvor langt var du de gange uden smerter? Og hvordan blødte du? ����

Anmeld Citér

11. januar 2024

Anonym

PernilleRas skriver:

Hvor langt var du de gange uden smerter? Og hvordan blødte du? ����

Uge 8 første gang, blødte meget lidt, var til tidlig scanning et par dage efter og der blev der bekræftet. Dagen efter blødte jeg rigrig meget og med smerter og klumper. Jeg havde blødt et par dage inden scanningen. Det startede med en lyserød prik. 

Anden gang startede det med lidt brunt udflåd i uge 5, det blev bekræftet en uge efter med scanning og der blødte jeg rigrig meget efterfølgende

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.