Implantationsblødning eller mens?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

636 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. januar 2024

Anonym trådstarter

Hej, jeg kom i fertilitetsbehandling og kan nu cirka en uge efter ægløsningen konstatere, at jeg har haft mindre blødninger, mørkt (brunligt) og væsentlig mindre end jeg plejer, men i nu 3 dage (måske 4 dage..).

Kan det være implantationsblødning? Synes jeg kan læse mig til, at det skal være lyst og at det skal være pletter.

Det her er ikke pletter, men heller ikke nær den grad, jeg plejer at få. 

Jeg forventer at få min mens snart, så er også bange for, at det er den, men at den måske pga fertilitetsbehandlingen er mindre i mængde end den plejer.

Har andre oplevet ligneden og det så har vist sig at være en graviditet?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2024

Anonym trådstarter

Blot en opfølgning:

pletterne er ændret til, hvad der ligner menstruation og én af dagene kom der en "tyk" klump ud (det har jeg ikke oplevet før).

Har snakket med fertilitetsklinikken, der stadig mener, at jeg blot skal teste for graviditet om nogle dage, hvilket virker underligt.

Når jeg "googler", så synes jeg kun, jeg kan finde ulemper ved, at man har blødt i en længere periode og det så viser sig, man er gravid (kan skyldes problemer med livmoder, graviditet udenfor livmoder, mm).

Vil derfor igen blot høre, om andre har oplevet lignende, hvor det har vist sig, at det alligevel var en vellykket graviditet.

Anmeld Citér

16. januar 2024

Anonym

Jeg har ikke erfaring med det, du skriver. Men jeg har været gravid 3 gange og havde implantationsblødning alle tre gange. En enkelt lille rød blødning.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.