Dårlig mavefornemmelse..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

633 visninger
5 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. januar 2024

Anonym trådstarter

Hej alle 

I sidste uge fandt jeg ud af jeg er gravid. Testen var meget svag, men blev gravist tydeligere for hver dag. 
I dag er jeg 4+0, men jeg har bare en dårlig mavefornemmelse af at denne graviditet går galt.. jeg havde en MA sidste år, hvor jeg havde en god mavefornemmelse.. 

Jeg tog en test i dag, som heller ikke viser bragende positiv som andres i uge 4. 
jeg har fået målt hcg som siger 202.
Hvis hcg er 202, hvorfor er min test så stadig ikke bragende positiv?

Er der andre, der kender denne følelse? Og fik I ret med jeres følelse? Eller blev I positiv overrasket? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2024

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

En streg er en streg, tydeligheden har intet at skulle have sagt. 
med mine piger testede jeg omkring 3+5/6 agtig og der kunne man dårligt Ane stregen, og de er begge sunde og raske på hhv 19 mnd og 11 dage

tillykke med graviditeten

Anmeld Citér

8. januar 2024

Anonym

Testen tydelig har intet at sige, det kan du ikke konkludere noget på. En test fortæller dig ikke hvordan din gravditet kommer til at gå, mange går aldrig en helt tydelig test og nogen skal helt over i uge 5 og 6 før den er tydelig

En streg er en streg og som det ser ud nu så er du gravid, prøv og nyd det. Du kan ikke gøre fra eller til og bestil en tidlig scanning om 2 ugers tid skal du evt have en blodprøve mere? 

Anmeld Citér

8. januar 2024

Anonym trådstarter

En streg er en streg, tydeligheden har intet at skulle have sagt. 
med mine piger testede jeg omkring 3+5/6 agtig og der kunne man dårligt Ane stregen, og de er begge sunde og raske på hhv 19 mnd og 11 dage

tillykke med graviditeten

Tusinde tak for dit svar, det beroliger mig da lidt

Anmeld Citér

8. januar 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Testen tydelig har intet at sige, det kan du ikke konkludere noget på. En test fortæller dig ikke hvordan din gravditet kommer til at gå, mange går aldrig en helt tydelig test og nogen skal helt over i uge 5 og 6 før den er tydelig

En streg er en streg og som det ser ud nu så er du gravid, prøv og nyd det. Du kan ikke gøre fra eller til og bestil en tidlig scanning om 2 ugers tid skal du evt have en blodprøve mere? 

Tusinde tak   Jeg bliver bare så nervøs, når jeg ser de fleste har en bragende positiv test omkring uge 4+0.. men du har ret, burde slappe af og nyde det

Jeg skal have en ny blodprøve om 2 dage for at se om det fordobler som det skal, er så nervøs

Anmeld Citér

8. januar 2024

Anonym

Da jeg fik mit sidste barn, var jeg helt sikker på at graviditeten ikke var levedygtig, og jeg var så overbevist om det, at min mand troede mig.

Da vi kom til nakkefoldsscanning, og alt var fint, var vi meget overraskede. Barnet går i skole i dag.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.