(januar) hvornår starter i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

853 visninger
12 svar
0 synes godt om
3. november 2009

finkedinke

Clara er født d. 15. Januar og jeg starter på arbejde d. 19 nov.

Clara er 10 mdr når jeg starter op igen

Hvornår starter/startede i? Og hvor gamle var børnene?

Berith

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2009

Moar'en

Jeg skal ikke starte før Viktor er 1 år og måske længere. Jeg får tabt arbejdsfortjeneste og i Januar skal vi holde møde igen med læge og kommune for at finde ud af hvornår vi jeg skal starte igen. Viktor er fra d 23 feb.

Anmeld

3. november 2009

N&J

Nikita er fra den 26 februar og startede lige før den 1 okt, så hun var lige over 6 mdr., hvilket var meget tidligt syntes jeg, men det var det hun havde brug for, og hun er så glad for det, har endnu ikke haft en øvdag, så det er jeg bare så glad for, havde tænkt på at passe hende i eget hjem indtil hun var lidt ældre, men i vores tilfælde havde det været for min skyld og ikke hendes.  men hold op hvor var det hårdt de første par dage, men får jo rigtig tidligt fri næsten alle dage, så nogle dage er hun der jo kun 4 timer, og har fri hver tirsdag, så jeg nyder bare alt den tid sammen med hende

Anmeld

3. november 2009

Muffinmus

hun er fra den 27 feb, jeg starter 4 januar, men bliver sikkert nødt til at holde lidt ferie da vi nok først får pladsen den 4 januar...samme dag:-)

Så skal lige vente og se hvad kommunen finder ud af..men ellers den 4 januar og der er hun jo så ca 10 mdr.

Anmeld

3. november 2009

Misjelle

Linus er fra 21. februar og jeg starter 1. Marts, men det også med ferie oveni

Linus vil da være 1 år

Anmeld

3. november 2009

Moar'en

Glemte lige at skrive at når jeg finder ud af hvornår jeg skal starte skal jeg også lige holde 5 ugers ferie.

Anmeld

3. november 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Lina er fra 24. marts 2009.

Jeg skal starte på arbejde den 1. januar 2010, men så har min mand barsel hele januar måned.

Lina skal starte i vuggestue den 1. februar, hvor hun er 10 1/2 mdr. Jeg har 1 uges ferie, hvor jeg skal kører hende ind.

Anmeld

3. november 2009

louisepigen23

Marcus er født den 30. marts og jeg starter den 15. februar så han er ca 10 mdr når han starter i dagpleje og ca 10,5 mdr når jeg starter på arbejde igen...

Hvis jeg da har et arbejde når jeg kommer tilbage...

det er jo lige det, i den her tid

Anmeld

4. november 2009

MoarLK

Lotus er fra 11 feb og jeg er startet på arbejde igen - her i mandags.

Min mand går hjemme med Lotus de næste 10 uger.

Vi har bedt om plads midt dec, men har intet hørt fra kommunen endnu. Så vi må se om vi overhovedet for hende afsted...

Anmeld

6. november 2009

Diana...

Jeg starter start februar.

Lucas starter dog i DP 1 december der er han 10 måneder ca

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.