Er du dygtig til udregne barsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

370 visninger
3 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. januar 2024

Anonym trådstarter

Hej i stuerne.

Jeg kan simpelthen ikke regne........

Vi planlægger projekt baby. Jeg har ideen om, at gå på 9 mdr barsel, forlænge de 14 uger og være tilbage på job i december :-D (jeg ved man planlægger livet, imens livet lægger andre planer, men!) 

Hvis vi nu leger med tanken, at jeg bare kan blive gravid når jeg vil osv, hvilken måned skal babyen så laves i? :-D 

Altså, jeg ønsker at blive gravid, føde, gå på barsel i de 9 mdr man kan, og så forlænge 14 uger og være tilbage på job i december.

Er der et matematisk geni derude? :-P

God aften 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2024

Maricella

Profilbillede for Maricella

Feb/Marts ca så føder du i nov/dec.  Og 9 mdr + 14 uger er ca et år

Anmeld Citér

8. januar 2024

Anonym

Anonym skriver:

Hej i stuerne.

Jeg kan simpelthen ikke regne........

Vi planlægger projekt baby. Jeg har ideen om, at gå på 9 mdr barsel, forlænge de 14 uger og være tilbage på job i december :-D (jeg ved man planlægger livet, imens livet lægger andre planer, men!) 

Hvis vi nu leger med tanken, at jeg bare kan blive gravid når jeg vil osv, hvilken måned skal babyen så laves i? :-D 

Altså, jeg ønsker at blive gravid, føde, gå på barsel i de 9 mdr man kan, og så forlænge 14 uger og være tilbage på job i december.

Er der et matematisk geni derude? :-P

God aften 

Ej, vil du ikke godt sige hvorfor du så gerne vil tilbage i december lige? Bliver simpelthen nysgerrig. De fleste jeg kender vil så gerne have december hjemme

Anmeld Citér

8. januar 2024

Anonym

Anonym skriver:

Ej, vil du ikke godt sige hvorfor du så gerne vil tilbage i december lige? Bliver simpelthen nysgerrig. De fleste jeg kender vil så gerne have december hjemme

Hihi jeg tænkte nøjagtig det samme. 

Jeg havde termin med min yngste i december og gik på barsel i december. Simpelthen det skønneste at have fri og tid i julen. 
Jeg nåede lige at have fri i december året efter også - forlængelse af barsel/orlov. Det var simpelthen så dejligt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.