Operation mod stritører

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.608 visninger
7 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. januar 2024

Anonym trådstarter

Mine børn vil gerne havde deres ører rettet ind. Desværre tilbyder sygehuset de er tilknyttet kun lokal bedøvelse, altså 12 stik rundt om hvert øre. Vores ældste prøvede det men måtte give op, da det var for smertefuldt.

Er der nogen der kender til et sygehus der tilbyder fuld narkose? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2024

Tullebadulle

What!

har fået det lavet det to gange altid under fuld bedøvelse. Av

Anmeld Citér

7. januar 2024

Anonym trådstarter

Tullebadulle skriver:

What!

har fået det lavet det to gange altid under fuld bedøvelse. Av

Som barn eller voksen? Min søster fik det klaret for nogle år tilbage, hvor hun blev anbefalet fuld narkose fordi det andet var for smertefuldt. Forstår slet ikke børn så tvinges til den anden model. 

Anmeld Citér

7. januar 2024

Astoria

Profilbillede for Astoria

Jeg fik det lavet som 11 årig. Det var ikke i fuld narkose. Min lillebror derimod som 5 årig og det var i fuld narkose. Det var smertefuldt, selve bedøvelsen altså. Når man først er bedøvet mærker man det ikke, det man kan blive påvirket af er selve lydene. Helingen var den samme, altså lige smertefuldt. 

Nu er lidt år siden men der var grænsen deromkring 7 år, over det var det lokal bedøvelse. 

Anmeld Citér

7. januar 2024

Anonym

Jeg fik det lavet som voksen med lokalbedøvelse, husker det overhovedet ikke som smertefuldt.

Anmeld Citér

7. januar 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg fik det lavet som voksen med lokalbedøvelse, husker det overhovedet ikke som smertefuldt.

Har du læst mit spørgsmål? 

Anmeld Citér

8. januar 2024

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Tænker det er af hensyn til fuld narkose medfører visse risikoer, som de helst undgår.. 

måske forhør dig på privat hospitaler? 

ellers bed lægen om en lokalbedøvende creme barnet kan få på inden der skal ligges lokalbedøvelse. 12 stik er bestemt også meget.. 

Anmeld Citér

8. januar 2024

KmLarsen1

Profilbillede for KmLarsen1

I princippet skulle der jo gerne være frit sygehusvalg, så du kan jo prøve at ringe til andre sygehuse omkring jer, om hvilken procedure de ville følge for den givne operation.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.