Clearblue Digital ægløsningstest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

871 visninger
9 svar
3 synes godt om
7. januar 2024

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Hey de damer

i den her cyklus vil jeg kaste mig ud i at prøve Clearblue  Digital ægløsningstest. Og da det er første gang vil jeg lige høre jer ad. 
de er ret dyre jo så tænker vil høre hvad i gør og hvordan mm. 

bruger i mindst 10 stk af dem hver månede? Eller tar i først de billige i nogle dage også tar i nogle af de dyre når i tror at de billig teste 2 streger er ved at være lige tydelig? 

og hvis i har gode råd eller et eller andet jeg skal være ops på så kom gerne med dem. Og også erfaringer mm

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2024

Darling

Jeg har ikke selv brugt dem, men der har været en masse tråde med at mange har brugt almindelige og når den har været positiv så har de bekræftet det med en digital

Anmeld Citér

7. januar 2024

__anonym

Profilbillede for __anonym
Love Angel skriver:

Hey de damer

i den her cyklus vil jeg kaste mig ud i at prøve Clearblue  Digital ægløsningstest. Og da det er første gang vil jeg lige høre jer ad. 
de er ret dyre jo så tænker vil høre hvad i gør og hvordan mm. 

bruger i mindst 10 stk af dem hver månede? Eller tar i først de billige i nogle dage også tar i nogle af de dyre når i tror at de billig teste 2 streger er ved at være lige tydelig? 

og hvis i har gode råd eller et eller andet jeg skal være ops på så kom gerne med dem. Og også erfaringer mm

Jeg brugte begge modeller. Dog som supplement til alm. strimmeltest fra Babyplan. Så når jeg stod med en positiv æl-test, bekræftede jeg med den digitale. Eller hvis jeg var i tvivl om den var positiv. 

Håber det snart lykkedes jer

Anmeld Citér

7. januar 2024

Love Angel

Mor til 4
Darling skriver:

Jeg har ikke selv brugt dem, men der har været en masse tråde med at mange har brugt almindelige og når den har været positiv så har de bekræftet det med en digital

Kan godt være jeg også har læst om det herinde. Men var i tvivl og måtte lige spørger

Anmeld Citér

7. januar 2024

Love Angel

Mor til 4
__anonym skriver:

Jeg brugte begge modeller. Dog som supplement til alm. strimmeltest fra Babyplan. Så når jeg stod med en positiv æl-test, bekræftede jeg med den digitale. Eller hvis jeg var i tvivl om den var positiv. 

Håber det snart lykkedes jer

Stoppet du så med at teste når du har fået en smiley på den digitale? eller bliver du ved med at teste med den digitale indtil den kommer tilbage til en rund cirkel uden smiley?

Anmeld Citér

7. januar 2024

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V

Jeg har prøvet de digitale i et par måneder nu. Det er mest fordi jeg ikke synes, at de almindelige strimmel teste bliver "rigtig" positive.

Så jeg bruger en digital ved siden af, når jeg bliver oprigtigt i tvivl.

Jeg tester kun med digital test, indtil jeg får en smiley og så stopper jeg. Så jeg bruger ca. 2, max 3 i løbet af en cyklus.

Denne gang var det godt, da den blev positiv 24 timer tidligere ens de sidste måneder. 

Anmeld Citér

7. januar 2024

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Jeg bruger én digital hver morgen og hvis jeg så mistænker jeg er meget tæt på æl bruger jeg en strimmel om aftenen Nogle gange starter jeg med at teste med strimmel og går over til de digitale, når jeg er tættere på æl. Denne måned brugte jeg kun 3 digitale men nogle gange har jeg brugt 10, hvis æl var forsinket

Anmeld Citér

8. januar 2024

__anonym

Profilbillede for __anonym
Love Angel skriver:

Stoppet du så med at teste når du har fået en smiley på den digitale? eller bliver du ved med at teste med den digitale indtil den kommer tilbage til en rund cirkel uden smiley?

Stoppede med at teste når den/de blev positive, og havde sex på dagen og dagen efter  

Anmeld Citér

8. januar 2024

Love Angel

Mor til 4
Sommersol2021 skriver:

Jeg bruger én digital hver morgen og hvis jeg så mistænker jeg er meget tæt på æl bruger jeg en strimmel om aftenen Nogle gange starter jeg med at teste med strimmel og går over til de digitale, når jeg er tættere på æl. Denne måned brugte jeg kun 3 digitale men nogle gange har jeg brugt 10, hvis æl var forsinket

Ja det øv når den bliver forsinket, og på den måde bruger man desværre flere af de dyre. Jeg har lige opdaget da jeg skulle teste for en time siden at jeg ikke har flere af strimmeltest men har prøvet for første gang at tag en digital test. Og er meget overrasket over at jeg er i dag 9 i min cyklus og den digitale idag siger kun en rund cirkel, har næsten forventet at se en smiley, da jeg altid troede pga strimmel test at jeg har ægløsning tidligere. Gad vide om vi altid har haft sex for tidlig i alle de her 8 måneder der er gået

jeg tar en ny hver dag i løbet af de her dage også ser jeg hvornår den giver en smiley

Anmeld Citér

8. januar 2024

Love Angel

Mor til 4

Tak for alle jeres svar de damer

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.