Implantations blødning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.209 visninger
3 svar
1 synes godt om
6. januar 2024

Junia

Nogle der har forstand på hvordan det mon ser ud? (Beklager grafisk indhold)

Jeg havde ægløsning d 1, og nu til morgen ser det sådan her ud. Jeg har 10 dage til menstruation og pletbløder ikke normalt (ved faktisk ikke om det nogensinde er sket). Min menstruation plejer også starte brunt og ikke som lyst blod.

Ligner det mon implantations blødning? Nogle der har prøvet det selv?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92

Jeg har haft implantations blødning ved begge mine graviditeter(har dog kun en barn). En uge før beregning menstruation.

Ved min første graviditet kom det i forbindelse med sex, og jeg troede at det var menstruation der startede for tidligt. Så tog bind på og så kom der ikke mere.

Anden gang kom der lidt blod i mine underbukser, men mere som om at jeg havde fået en rift i underlivet. 

Håber for dig at det var implantations blødning

Anmeld Citér

7. januar 2024

Junia

Kis92 skriver:

Jeg har haft implantations blødning ved begge mine graviditeter(har dog kun en barn). En uge før beregning menstruation.

Ved min første graviditet kom det i forbindelse med sex, og jeg troede at det var menstruation der startede for tidligt. Så tog bind på og så kom der ikke mere.

Anden gang kom der lidt blod i mine underbukser, men mere som om at jeg havde fået en rift i underlivet. 

Håber for dig at det var implantations blødning

Dejligt med et svar Man er jo helt på herrens Mark når man ikke har prøvet det før.

Så er mit lidt tidligt ift dit ihvertfald. Her kom der ikke mere udover lidt lyserød udflåd. Tilgengæld kom der ondt i lænden og småondt i maven fra navlen og ned. 

Det er ihverfald ikke menstruation (ville også være mærkeligt den kom 10-11 dage for tidligt), men kan selvfølgelig være noget helt tredje (en cyste eller noget). 

Jeg er forsigtigt optimist

Anmeld Citér

8. januar 2024

mor_til_2_

Jeg har fået implantations blødning i 2 ud af 4 graviditeter det har ikke været lige så rødt som dit og lidt mere slimet. 

Men det er jo meget forskelligt. 

I forhold til tidspunktet så var det også en uge efter ægløsning jeg fik min implantationsblødning første gang hvilket resulterede i en lille skøn dreng på 5 år  

Nr 2 implantationsblødning lå ca 3+4 mener jeg. Som endte med en abort såååå .....

det var lidt om min erfaring med implantations blødning  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.