Brug for beroligen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

707 visninger
3 svar
2 synes godt om
5. januar 2024

miss h

Hej alle skønne damer

Jeg er i dag 8+3 (uge 9) og vi er så glade for vores lille i mavsen. 
Jeg har de seneste uger døjet alvorligt med kvalme, været sengeliggende hele døgnet og næsten intet spist og drukket mindre end nødvendigt. Jeg begyndte at få halsbrand i dag, og har ikke smerter i underlivet, men en følelse af at der sker noget - hvilket gør mig nervøs.. 

Det dumme er, at jeg i dag har været plaget med kvalme som de andre dage, men tog sea bands på og nu er jeg pludselig bange fordi kvalmen er gået væk? Vi har mistet før, så tror angsten er meget på vagt. 
Vi var til TS 7+2 for en uge siden, og så og hørte hjerte og alt var så fint. Jordemoder sagde 95% chance for, at vi får en lille en med hjem. Glædeligt! 
Jeg tror bare jeg er nervøs, for symptomerne smutter pludseligt. Derudover har jeg haft ømme bryster i ugevis, men det er også forsvundet.. 

Jeg håber nogle vil give mig lidt ro.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2024

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Med min store pige var jeg SÅ syg i 5 måneder, jeg lå og kastede blod op til sidst for kunne intet holde nede - og fra den ene dag til den anden vågnede jeg og det var væk. Hun er 19 måneder i dag  

ved min lille pige, havde jeg kvalme i starten og murren i maven, indtil omkring uge 9-10 stykker ca, og det forsvandt også fra dag til dag som intet havde været der hun er sund og rask og 8 dage gammel i dag

det kan ændre sig så hurtigt og man bliver så nervøs (selvom det er skønt man får det bedre så ønsker man nærmest hellere man har det forfærdeligt) snakkede med lægen om det med min store, og hun sagde at så længe man ikke bløder og har smerter så skal man ikke være bekymret

Anmeld Citér

5. januar 2024

Darling

Det er helt normalt at symptomer kommer og går, i min sidste gravditeten forsvandt kvalmen også som lynet fra en klar himmel. Den kom igen 6 uger senere, jeg havde også kun ømme bryster i 2 dage gennem de 9 måneder

Anmeld Citér

5. januar 2024

miss h

Tusind tak for svar begge to ❤️

Dejligt at høre!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.