Ophold med oplevelser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.011 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. januar 2024

Anonym trådstarter

Hej.

Min søde mand bliver snart 40 år og jeg vil gerne give ham en form for weekendophold i Danmark som gave. 
Jeg har kigget lidt på nogle slotsophold, men jeg gad godt noget, hvor der var oplevelser med i turen, og det jeg har kunnet finde har bare været hoteller indrettet i et slot.

Allerhelst noget historisk, da han er meget historieinteresseret. Måske noget a la en rundvisning med fokus på spøgelser i slottet eller sådan noget. 

Alternativt nogle andre oplevelser. Spa er selvfølgelig også hyggeligt - men det andet ville være meget mere ham.

Det behøver ikke være på et slot. Men bare noget, hvor der sker lidt mere end ‘her kan man sove og spise’

Er der nogen, der kender nogle gode steder? Prisen er ikke så vigtig, men det skal være i Danmark.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2024

drabo

Profilbillede for drabo

Kunne det tænkes, at du fandt en oplevelse i nærheden, og altså ikke på selve hotellet.

Anmeld Citér

4. januar 2024

HilliHallo

Det kræver lidt tid - men programmerne "Set pris på Danmark" giver virkelig god inspiration til overnatning og aktiviteter. 

Anmeld Citér

4. januar 2024

Trepiger

Profilbillede for Trepiger

Dragsholm slot kunne være et bud. Det ligger i odsherreds kommune på Sjælland 

Anmeld Citér

4. januar 2024

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Kokkedal slot i Brovst har meget historie. 
det kan også findes over listen med hjemsøge slotte man kan sove på.. (og kaldes et af verdens mest hjemsøgte slotte)

http://spoegelseshoteller.dk/kokkedal.html 
jeg ville dog ikke turde tror ikke på den slags men hvorfor udfordre skæbnen

Anmeld Citér

5. januar 2024

Anonym trådstarter

Tak for jeres bud ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.