Autocamper med små børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.454 visninger
4 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. januar 2024

Sjæleven

Profilbillede for Sjæleven

Er der nogen af jer der har erfaring med at holde ferie i en autocamper med meget små børn? 1 år og 3 år? 
Vi overvejer at køre rundt i Norge i en lejet bil til sommer. Men jeg kan ikke rigtigt finde ud af om det bliver for kedeligt for børnene eller for besværligt med så små størrelser  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2024

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt

Jeg elsker at rejse med mine unger, også når de er helt små, men det er vel et temperamentsspørgsmål Vi har sejlet, rejst med rygsæk og været i autocamper og jeg synes det er ret herligt - ungerne ligeså!! 

Anmeld Citér

5. januar 2024

Sjæleven

Profilbillede for Sjæleven
StortOgSmåt skriver:

Jeg elsker at rejse med mine unger, også når de er helt små, men det er vel et temperamentsspørgsmål Vi har sejlet, rejst med rygsæk og været i autocamper og jeg synes det er ret herligt - ungerne ligeså!! 

Tak for svar

vi har også rejst meget med ‘den store’ men det kan godt være at der vil være for meget kørsel hvis man også skal opleve noget i Norge

Anmeld Citér

5. januar 2024

Anonym

Sidste sommer havde vi børn på 1 og 3år. Vi snakkede meget om ferie, men valgte at blive hjemme og tage på en dags ture. Vi kom frem til, at det vidst ikke var for vores børns skyld.

I kender jeres familie bedst, så I ved også hvad der er bedst for netop jer. For os var det bare ikke det rigtige, men det kan det sagtens være for jeres familie

Det lyder iøvrigt som en mega spændende tur!  

Anmeld Citér

5. januar 2024

Hanspige

Min var knap 4 år og den ældste knap 11. 

Begge med diagnoser, jeg kørte selv med dem til Italien. Det var fantastisk kunne kører, larme og holde pause, helt som det passede os. 

I år kører vi til Spanien. 

Jeg anbefaler klart kør selv ferier  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.