Okay. Umm jaaaa
Jeg plejer at bløde meget lidt så det er helt normalt. Men normalt så får jeg brunt udflåd og sener samme dag bløder jeg let. Dag nr. 2 der er det meget mørkt (ser næsten sort ud) og der kommer tit en eller to klumper ud (gammelt blod) her bløder jeg mellem behøver stadig kun at bruge et bind på en dag. Og dag 3 er jeg tilbage til let blødning start brunt udflåd. Og kan så have lidt brunt udflåd og almindelig udflåd 2 dage efter.
JA UNDSKYLD DET MALEDE BILLEDE 
Nu har jeg lige haft min mens igen dag 1. Pletblødning (ingen brun udflåd) dag to og dag 3 var det helt lyst og næsten som vand, følte jeg tissede i bukserne frem for at jeg blødte, der var ikke meget men det var bare lige så tynd som vand så det synede af meget, jeg havde ikke noget mørkt, kun meget lyst blod og når jeg tørrede mig var det meget lidt på papiret og det var også helt lyserødt.
Har aldrig prøvet dette og er virkelig nervøs for hvad det kan være om det er noget galt i mit underliv.
Min sidste mens var også atypisk men ikke på denne måde. Sidste måned var der primært kun brunt udflåd og lille bitte blødning.
Håber nogen har nogen ideer til hvad det kan skyldes.
(Har haft startstadie i livmoderhalskræft for ca 7 år tilbage så selvfølgelig går mine tanker direkte til den tanke)
Anmeld
Citér