Nogen der kender noget til indskudslån?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

283 visninger
2 svar
0 synes godt om
3. januar 2024

DN

Profilbillede for DN

Hej her inde.

Vi tog et indskudslån da vi flyttede ind i vores bolig for lige godt seks år siden. Da vi havde boet i lejligheden i et halvt år begyndte vi at betale af på lånet, vi har betalt ekstra af for at blive færdige.

Efter mine beregninger skulle vi være færdige med at betale nu, men de trækker stadig. Jeg får derfor tilsendt en oversigt over lånet, jeg var HELT sikker på at man ikke skulle betale renter de første fem år, hvilket var endnu en grund til at vi betalte hurtigere af. Men på oversigten står der at jeg har betalt renter helt fra starten. Er det mig der har misforstået, eller skal jeg hive fat i kommunen. Det er alligevel et år mere jeg skal betale, end forventet

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2024

Jixy

Profilbillede for Jixy

Kan det være at der i nogle kommuner påløber renter på lånet, når du/I begynder at afdrage på det?

Har du nogle papirer fra dengang I optog lånet, hvor disse betingelser står?

Anmeld Citér

3. januar 2024

DN

Profilbillede for DN
Jixy skriver:

Kan det være at der i nogle kommuner påløber renter på lånet, når du/I begynder at afdrage på det?

Har du nogle papirer fra dengang I optog lånet, hvor disse betingelser står?

Jeg må have nogle papirer et sted. Det er mega frustrerende når man troede at lånet var tilbagebetalt og så er der lige 5.000 mere på

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.