Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg tjekkede lige min bank og de har trukket 468 kr i dankortnota. Hvad pokker er det?? Jeg har Danske Bank.
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Jeg tjekkede lige min bank og de har trukket 468 kr i dankortnota. Hvad pokker er det?? Jeg har Danske Bank.
Er det ikke nogle renter eller gebyrer?
Det fremgår af din aftale du har fået ifb med at fået kortet. Den finder du på din netbank under aftaler. Her er der beskrevet hvilke gebyrer etc der er forbundet med det pågældende kort/konto
Anonym skriver: Er det ikke nogle renter eller gebyrer?
Min kæreste har samme kort og der er ikke trukket noget ved ham. Jeg har haft Danske Bank i mange år efterhånden og har ikke oplevet det før
Er det eneste der står på betalingen “dankortnota”?
For det kan godt være en butik/restaurant du har handlet i, der har bogført betalingen som sådan i stedet for stedets navn. Og altså ikke noget din bank har gjort.
Jixy skriver: Er det eneste der står på betalingen “dankortnota”? For det kan godt være en butik/restaurant du har handlet i, der har bogført betalingen som sådan i stedet for stedets navn. Og altså ikke noget din bank har gjort.
Ja, og så efterfulgt af nogle tal…
Jeg kan bare ikke komme på hvilken butik det skulle være
Anonym skriver: Ja, og så efterfulgt af nogle tal… Jeg kan bare ikke komme på hvilken butik det skulle være
Kan du ikke ringe til banken og høre om de kan slå det op?
Jeg har fundet ud af det…det er fra da jeg handlede i Rema åbenbart Det passer med beløbet…
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128