Det er jo helt igennem en trossag. Nogle mener, at drømme kan være varsler om, hvad der vil ske i fremtiden. Jeg tror nu, at de afspejler, hvad der sker i din underbevidsthed, og hvad du er optaget af.
Jeg har også flere gange oplevet, at hvis jeg har tænkt meget over en drøm, jeg har haft, så har den gentaget sig nat efter nat i forskellige variationer. Det er jo egentlig klart nok, når man går og tænker meget på den.
Rent symbolsk betyder drømme - ifølge “de kloge” - sjældent 1:1 dét, de handler om. At drømme om graviditet, fødsel og babyer kan symbolisere, at man er ved at skabe nye projekter i livet - men det kan man jo også sige, at dine ønsker/planer om graviditet er.
Jeg har selv i perioder tilbagevendende drømme om, at jeg pludselig er gravid og føder - ofte fire-fem børn. Det er helt urealistisk i mit tilfælde, men jeg tror, det er en ret klassisk drøm for kvinder i alle aldre.
Egentlig synes jeg, du bare skal vælge den tolkning af drømmene, der giver bedst mening for dig - og lægge din tro og dit håb i dét, ligesom du gør i dine vågne, bevidste timer. Jeg håber, du snart vil opleve, at dine drømme går i opfyldelse.
Anmeld
Citér