Middagslur.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.733 visninger
6 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. december 2023

Anonym trådstarter

Hej mit barns døgnrytme er vendt på hovedet her for tiden �� Han plejede at sove til nat 19-20, men nu vil han ikke sove før 21-22, jeg tænker det er pga middagsluren. 

Hvis vi vågner op seneste 6:30 så kan han sagtens sove til middag omkring 11 og til nat omkring 20-20:30. Vågner han derimod op mellem 7-9, ville han ikke sove før 21-22

Jeg synes godt nok det er sent, og savner også lidt mine aftener. Han virker til at have brug for middagsluren, hvis vi dropper den de dage han vågner sent er han en monster om aftenen. Hans hjerne registrerer det som middagslur, og så vågner han vil absolut ikke sove igen og græder osv. ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2023

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Stå op senest 6:30 hver dag så? Er kun godt med en fast rutine. Jeg står op med den lille kl 6 hver dag, netop for der ikk går kage i hele søvnrytmen.

Anmeld Citér

28. december 2023

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Stå op 6:30? ��

Anmeld Citér

28. december 2023

Anonym

Vi står også tidligt op for ikke at ødelægge rytmen, det er træls men nødvendigt

Anmeld Citér

28. december 2023

Jixy

Profilbillede for Jixy

Er det muligt at forkorte luren på de dage hvor barnet sover længere om morgenen eller hjælper det heller ikke?

Anmeld Citér

29. december 2023

Anonym trådstarter

Er det muligt at forkorte luren på de dage hvor barnet sover længere om morgenen eller hjælper det heller ikke?

Det hjælper desværre ikke ��‍��

Anmeld Citér

29. december 2023

Anonym trådstarter

Tak for input. Vi må konsekvent stå op seneste 7, og så må jeg håbe, at han snart dropper middagsluren  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.