Hejdu skriver:
Jeg mærkede det først 6+3 og det var altså ganske kraftige uudholdelige smerter, som i: jeg blev helt bleg, fik koldsved og kunne kun ligge sammenkrøllet på sofaen. Jeg kunne ikke mærke, hvilken side det var i til en start.
Hos mig startede smerterne i det øjeblik, jeg rejste mig fra stolen efter aftensmad og fortsatte indtil kl. 10 om formiddagen dagen efter, hvor jeg i mellemtiden havde været ved vagtlægen om natten og var blevet akut indlagt på sygehuset om morgenen, da jeg var ved at besvime på en stol på afdelingen for kvindesygdomme.
Jeg ved ikke, om forløbet er det samme for alle.
Jeg ved hvad du mener. Jeg var selv i voldsomme lignende smerter engang. Jeg lå i smerter der var meget værre end mine veer (som virkelig var grumme) og blev sendt på hospitalet efter de havde slået det ned med virkelig stærk smertestillende i 2 døgn. De troede nemlig det var en graviditet udenfor livmoderen, men det viste sig så at være blindtarmsbetændelse, som de endelig opdagede ved at åbne op og opererer, da jeg nægtede at blive ved med at blive dopet med kraftig smertestillende i form af stikpiller, da alt andet blev kastet op. Det var først nummer 6 vagtlæge der gad lytte på min bekymring om blindtarmsbetændelse, som sendte mig ind til en scanning for graviditet udenfor livmoderen, for at eliminerer den mistanke inden de sendte mig i operation.
Så ved godt at smerterne var meget meget værre end denne.
men læste så, at det kun er nogle graviditeter udenfor livmoderen, hvor det blev så slemt og nogle “nøjes” med mindre smerter, eller at det kunne gå til grunde af sig selv.
Så tænkte om smerterne kunne være så milde, fordi det var noget tidligere end man normalt opdager en graviditet udenfor livmoderen, som ofte først er omkring/efter uge 6.
Men håber ikke det er tilfældet 
Anmeld
Citér