Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej alle. jeg har været til tidlig scanning for to uger siden. Jeg var 100% sikker på at være i uge 6+3 dengang, men fik at vide, at der ikke var hjerteblink, men en fostersæk og blommesæk. Hun sagde, at jeg muligvis ikke er så langt som jeg har regnet med. Jeg fik en ny tid som var idag. To uger senere, og stadig ingen foster/hjerteblink men en blommesæk som har vokset. jordmoderen mente at jeg skulle få en tid til abort, men jeg er så bange. Er der ingen chance for at der kommer gang i det lille hjerte? Har nogen prøvet det her?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hej alle. jeg har været til tidlig scanning for to uger siden. Jeg var 100% sikker på at være i uge 6+3 dengang, men fik at vide, at der ikke var hjerteblink, men en fostersæk og blommesæk. Hun sagde, at jeg muligvis ikke er så langt som jeg har regnet med. Jeg fik en ny tid som var idag. To uger senere, og stadig ingen foster/hjerteblink men en blommesæk som har vokset. jordmoderen mente at jeg skulle få en tid til abort, men jeg er så bange. Er der ingen chance for at der kommer gang i det lille hjerte? Har nogen prøvet det her?
Jeg kan ikke svare på dine spørgsmål, men jeg håber det bedste for dig Det er slet ikke rart at være i Jeg har lige fået en medicinsk abort. Hjertet var stoppet, og scannings damen sagde derfor at jeg skulle kontakte egen læge for at få en henvisning til sygehuset. Jeg tog til egen læge og fik en henvisning til en privat klinik. Det blev jeg scannet igen for at bekræfte det. Jeg tænker ikke at du får en abort uden lægerne er sikker på at der ikke er en anden udvej. Jeg er sikker på at du vil blive scannet, hvor det så bliver vurderet igen.
Jeg ved ikke om du kan bruge min besked det noget, men ønsker du alt muligt godt og sender dig et kæmpe kram
Kis92 skriver: Jeg kan ikke svare på dine spørgsmål, men jeg håber det bedste for dig Det er slet ikke rart at være i Jeg har lige fået en medicinsk abort. Hjertet var stoppet, og scannings damen sagde derfor at jeg skulle kontakte egen læge for at få en henvisning til sygehuset. Jeg tog til egen læge og fik en henvisning til en privat klinik. Det blev jeg scannet igen for at bekræfte det. Jeg tænker ikke at du får en abort uden lægerne er sikker på at der ikke er en anden udvej. Jeg er sikker på at du vil blive scannet, hvor det så bliver vurderet igen. Jeg ved ikke om du kan bruge min besked det noget, men ønsker du alt muligt godt og sender dig et kæmpe kram
Tak for dit svar, og for din tid. Jeg har fået tid til blodprøver med to dages mellemrum. Jeg vil ønske jeg aldrig lavede den her tidlig scanning. det har kun forvirret mig og gjort med bekymret.
Anonym skriver: Tak for dit svar, og for din tid. Jeg har fået tid til blodprøver med to dages mellemrum. Jeg vil ønske jeg aldrig lavede den her tidlig scanning. det har kun forvirret mig og gjort med bekymret.
Først vil jeg sende en krammer din vej Jeg er akkurat lige kommet ud af en lignende situation. Tidlig scanning med blommesæk og foster, dog uden hjerteblink (uge 7+1) Endnu en scanning 9 dage senere og stadig intet hjerteblink samt samme størrelse foster av. Jeg var også super træt af, at jeg valgte de tidlige scanninger, men samtidigt voldsomt lettet over, at jeg ikke skulle være gået helt til uge 12/13 før jeg fandt ud af det, da min krop desværre ikke opfangende at fosteret var gået til
Jeg er ligenu i det, der skulle have været uge 14, og min krop er atter klar til at forsøge igen. Jeg håber det bedste for dig
Smp123 skriver: Først vil jeg sende en krammer din vej Jeg er akkurat lige kommet ud af en lignende situation. Tidlig scanning med blommesæk og foster, dog uden hjerteblink (uge 7+1) Endnu en scanning 9 dage senere og stadig intet hjerteblink samt samme størrelse foster av. Jeg var også super træt af, at jeg valgte de tidlige scanninger, men samtidigt voldsomt lettet over, at jeg ikke skulle være gået helt til uge 12/13 før jeg fandt ud af det, da min krop desværre ikke opfangende at fosteret var gået til Jeg er ligenu i det, der skulle have været uge 14, og min krop er atter klar til at forsøge igen. Jeg håber det bedste for dig
Mange tak for dit svar. Er virkelig ked af din oplevelse, og håber at du snart igen står med en ny sund graviditet. ved mig ses ingen foster eller hjerte.. kun blommesæk
gik din krop selv igang med at bløde eller skulle du have en abortpille? Min krop fortæller mig hele tiden at jeg er gravid og bløder ikke det mindste
Anonym skriver: Mange tak for dit svar. Er virkelig ked af din oplevelse, og håber at du snart igen står med en ny sund graviditet. ved mig ses ingen foster eller hjerte.. kun blommesæk gik din krop selv igang med at bløde eller skulle du have en abortpille? Min krop fortæller mig hele tiden at jeg er gravid og bløder ikke det mindste
Nej desværre, jeg havde forsat stærke graviditetssymptomer, hvilket eftersigende er normalt med en missed abort. Efter 2. scanning ringende jeg morgenen efter til min læge, som kaldte mig ind samme dag. Han undersøgte mig kort og videresendte mig samme aften til hospitalet, der scannede for 3. gang, stadig uden hjerteblink. Og så fik jeg en medicinsk abort (abort piller) som jeg skulle tage morgenen efter.
Nej desværre. Det lyder som et vindæg Har selv været det igennem og blev nødt til at få udskrab, da moderkagen/sækken blev ved med at vokse uden fosteret og derfor blev mit hcg også ved med at stige det gør mig ondt. Ønsker dig det bedste og en snarlig graviditet igen
Anonym skriver: Nej desværre. Det lyder som et vindæg Har selv været det igennem og blev nødt til at få udskrab, da moderkagen/sækken blev ved med at vokse uden fosteret og derfor blev mit hcg også ved med at stige det gør mig ondt. Ønsker dig det bedste og en snarlig graviditet igen
Åh nej.. det er jeg virkelig ked af. Er så bange for hvad der kommer til at ske. Øv hvor er det bare træls altså. tusind tak for dit svar
Jeg har haft to vindæg og der har kun en tom gestationssæk begge, hvis der er blommesæk så tænker jeg ikke vindæg men måske en ma
Anonym skriver: Jeg har haft to vindæg og der har kun en tom gestationssæk begge, hvis der er blommesæk så tænker jeg ikke vindæg men måske en ma
Tak for dit svar, det var MA. Har været igennem medicinsk abort, og skal til tjek igen i næste uge
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128