Jeg har nu i en måned on/off haft det dårligt på den måde at så havde jeg kvalme, som i rigtig meget for det næste kun mild kvalme og så voldsom igen.
Vi har haft rigtig meget sygdom på jobbet og alle, undtagen mig, har ligget med opkast og nogle flere gange (arbejder i daginstitution) alle børn har også ligget (dog ikke alle med opkast)
Jeg har været på arbejde alle dagene, men godt nok hængt i bremsen. Jeg har hele tiden tænkt at nu rammer det nok mig, men gået fri hver gang.
Nu er jeg begyndt at undre mig, om det kan være rigtig? Andre der har der sådan?
Jeg har overvejet at tage en test blot for at udelukke graviditet (jeg er på p-piller og får mens hver pauser, dog glemmer jeg indimellem piller, så chancen kunne reelt være der).
Andre tegn har været svimmel nogle gange, været ved at besvime en enkelt gang (døjede jeg meget med sidste graviditet, dog længere henne i graviditeten). Min fod har gået i krampe en enkelt gang (heller ikke noget jeg normalt døjer med, men har dog haft det i graviditeter).
Min fornuft siger mig at selvfølgelig er jeg ikke gravid, men undre mig nu alligevel. Jeg har aldrig døjet med kvalme i nogle af mine graviditeter, så hvorfor skulle jeg pludselig det, men er dog træt af at den sygdom ikke bare kan ramme og så kan man igen kører derud af 
Andre som har det sådan?
Anmeld
Citér