Hvor længe tog fødslen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.912 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. december 2023

Anonym trådstarter

Hej! 
jeg er ved at være oppe over og bebs burde komme lige straks (inden nytår).. 

jeg har født 3 gange før.. 

første gang tog 3 timer fra første ve og 5 presseveer. 
Anden gang tog 2 timer og 5-6 presseveer. 
tredje gang tog 40 min og 2 presseveer.. 

så man kan sige jeg har været heldig  

Men pt er jeg meget plaget af søvnløshed, sover Max 2-3 timer om natten, og ligger jo så og spekulere og kom til at tænke på hvad nu HVIS det bare slet ikke går nemt? 
hvad hvis hun står skævt i bækkenet? Hvad hvis hun ikke kan komme ud? Hvad hvis jeg ender med presseveer i en evighed? Er mine muskler overhovedet stærke nok til at klare det? osv osv… 

Jeg ved godt ingen kan svare mig på det og ikke to fødsler er ens.. Men fortæl om jeres fødsel  

Kan ikke lade være at slå mig selv i hovedet over at bekymre mig sådan når jeg har haft 3 gode og nemme fødsler der jo bare er gået så fint! Jeg ved jo det gør pisse hamrende ondt, og det er ben hårdt, men alligevel har søvnløsheden ramt min panik det er så åndssvagt for jeg ved jo jeg er i gode hænder, hun skal nok komme ud og det skal nok gå godt, og alligevel tænker jeg på alt det der kan gå galt.. (lidt kontrol freak

Lad mig høre om jeres fødsler  

godt nytår!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2023

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Igangsat alle gange pga ssf eller nyren (fået taget vandet alle fire gange)

1 gang 8 timer fra de tog vandet

2 gang ca 5 timer fra de tog vandet

3 gang ca 5 timer fra de tog vandet, hun stod skævt i bækkenet og selvom de siger man ikke kan mærke det, havde jeg en fornemmelse af det inden og havde faktisk sagt at jeg troede hun stod skævt.

På trods af det 3 dejlige fødsler (kastede dog op osv 3 gang fordi jeg ikke måtte presse og det var en anelse hårdt).

4 fødsel er en anden sag, endte i akut kejsersnit pga moderkage havde revet sig løs,

Anmeld Citér

27. december 2023

HilliHallo

1. Fødsel tog 37t fra første ve til han var ude. 

2. Fødsel tog 5t fra første ve til han var ude.

3. Fødsel tog 3t fra første ve til hun var ude.

Kan se dine også går hurtigere og hurtigere. Det er desværre bare slet ikke muligt at spå om forløbet. Det kan ligne de andre fødsler, være endnu hurtigere eller være drilsk. Tiden må se pøj pøj når du kommer dertil. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.