Mellemørebetændelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2023

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Ts hvordan går det? 

Jeg ringede til lægen, fik bekræftet at det var mellemørebetændelse og har faktisk fået penicillin, fordi hun syntes, at det var synd for mig

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2023

B&J

Har muligvis selv mellemørebetændelse nu, da jeg har haft sindssyge smerter.. De er dog ikke voldsomt stærke nu.. 

Men mit har dog ikke væsket.. Tænker at der er gået hul på din trommehinde, siden det har væsket .. 

Men ja smerterne er ulidelige.. Jeg lå og græd af smerter i går, men lægevagten sagde, at man ikke giver antibiotika til folk over 2 år .. 

Nogle der ved, om det er rigtigt? 

Mit endte ud i en akut indlæggelse på sygehuset alle mine blodprøver skreg og fik 2 slags pencil. 

Jeg ende med at jeg ikke kunne gå og kastede op ved den mindste bevægelse og kæmpe ørepine. 

Men det var også bloddigt det der kom ud af mit øre

Anmeld Citér

28. december 2023

B&J

Unicorn1 skriver:

Ts hvordan går det? 

Jeg ringede til lægen, fik bekræftet at det var mellemørebetændelse og har faktisk fået penicillin, fordi hun syntes, at det var synd for mig

Dejligt at læse du fik nåede for dit for hold da op en omgang ud over det jeg hsr skrevet til dig må jeg ikke arbejde før efter nytår hvis jeg er klar for fanden altså manden hjælper med alt selv med at komme på wc fordi mine ben er som gele

Anmeld Citér

28. december 2023

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
B&J skriver:

Mit endte ud i en akut indlæggelse på sygehuset alle mine blodprøver skreg og fik 2 slags pencil. 

Jeg ende med at jeg ikke kunne gå og kastede op ved den mindste bevægelse og kæmpe ørepine. 

Men det var også bloddigt det der kom ud af mit øre

Wauw det lyder da helt vildt!!! 

Altså det er da mere end bare en mellemørebetændelse så?! Eller hvad?? 

Anmeld Citér

28. december 2023

B&J

Unicorn1 skriver:

Wauw det lyder da helt vildt!!! 

Altså det er da mere end bare en mellemørebetændelse så?! Eller hvad?? 

Nej det er kun en mellemørebetændelse der har sat alt det rod igang.

Jeg sad jo næsten og klappede i mine hænder da den sprang fordi så kunne jeg komme på arbejde men så gik det ellers stærkt med at få det mega dårligt 

Mit funktions tal lå på 155 og lægen kiggede nåede på mig fordi det skal job helst ligge på 20 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.