Minime2018 skriver:
Nej i de mængder og på det tidspunkt i graviditeten har det formentlig ikke taget mere skade end af alt det kemi man ellers går og fylder sig med uden at tænke over det. Dit barn har på dette tidspunkt endnu ikke udviklet en hjerne.
Men du skal selvfølgelig ikke gå og indånde rensebenzin hver dag resten af graviditeten
Kan i øvrigt anbefale kogende vand eller knofedt til at fjerne stearin. Det andet er noget kradsbørstigt noget som ikke gør noget eller nogen godt.
tillykke med baby som helt sikkert har det fint
prøv i øvrigt at følge en babykalender (fx preg life appen, hvis den stadig findes) så du kan se hvordan og hvornår en baby udvikler sig i maven og går fra celle til embryo til foster til baby. Det er ganske spændende og giver lidt bedre forståelse for hvad der sker i maven når man er gravid.
Du siger noget med hjernen. Tak det gav lidt ro.
Nej, det vil jeg godt love at jeg lige lader være med
Ja, det kan lugten næsten sige. Jeg havde aldrig prøvet at bruge det før, fik det bare anbefalet fordi det var på 30 stager og de var for tyndt glas til at kunne tåle ovn og kogende vand.
Tak.. den har jeg også brugt i mine andre graviditeter. Havde bare ikke lige regnet med der skulle komme en lillebror/søster. 
Selvom man har været gravid før, så kan der bare komme nye bekymringer hver gang, hvis man ikke har prøvet en given situation før..
Igen, tusinde tak for at give lidt ro på.
Anmeld
Citér