*.* skriver:
Jeg har fået pcos senere i livet. (Normalt bmi på 18 så vægttab er ikke en “behandlingsmulighed”.
Min søn (med min x) var min cyklus alm. blev gravid på 2 cyklus.
min mand har stærkt nedsat/ingen sædkvalitet så vores odds for en graviditet var faktisk afskrevet fuldstændig af lægerne.
efter lidt over 2 år (vi ventede på behandling i håb om de kunne fange en celle) blev jeg naturligt gravid og fik vores datter på nu 18 mnd.
Efter hendes fødsel fik min mand lavet yderligere prøver og vi fik afvide det var mere held end forstand - der ville ikke komme flere børn.
Da vores datter var 9 mnd blev jeg gravid naturligt igen! Og ja skal føde her om snart
Så jeg tror (fra min erfaring) at ikke alt kan forklares med lægevidenskab
håber det lykkes for jer
Min veninde med PCO oplevede det samme. (Mandens sædkvalitet aner jeg dog intet om her). Men hun blev naturligt gravid og fik af lægerne at vide, at mirakler som det ikke sker 2 gange. 2 år senere blev det modbevist.
Dermed ikke sagt, at det er nemt for alle, tværtimod. Jeg har ikke selv PCO men endometriose. Det blev først opdaget sent ifm. fertilitetsbehandling. Og det forhalede vores process betydeligt, da jeg pga. det ikke kunne blive naturligt gravid, men det anede jeg ikke. Derfor er mit råd ikke at vente for lang tid med at søge hjælp, hvis det ikke sker naturligt.
Anmeld
Citér