Anonym skriver:
Havde de vildeste menssmerter i uge 7-8 stykker. Om natten. Og igen i uge 17-18 ish fik jeg nogle stikkesmerter som om nogen hev i mine indre elastikker. En måned før fødsel da barnet havde sat sit hovede godt fast i bækken gjorde det naller mere eller mindre resten af tiden. Hvis det er noget af det du spørger til.
Hvor langt er du? Der sker jo forskellige ting med kroppen og barnet på forskellige tidspunkter i graviditeten.
Jeg har pt. en uregelmæssig mens, efter jeg stoppede p-piller i juli og har ikke taget ægløsningstest efter jeg havde mens sidst. Men i onsdags oplevede jeg lidt ændret udflåd, sådan æggehvide agtigt, ved dog ikke hvor elastisk det var. Men måske det kunne have været min ægløsning, og måske ikke. Men i dag begyndte mens lignende smerter, og først varede ved 1-1,5 time, og så de efterfølgende par timer var det on and off. Og så igen varede det ved lidt tid, og så on and off igen. Og i skrivende stund er det sådan konstante. De er dog meget milde, så sleeet ikke noget voldsomt eller noget. Men det er noget jeg ikke har oplevet før. Så tankerne om, om det kunne være en graviditet har self været i hovedet all day siden det startede. Men jeg ved også at det ville være for tidligt at teste.
Hvad tænker du? 
Anmeld
Citér