Ekstremt oppustet, øm I lænden, "menssmerter" men

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

529 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. december 2023

Anonym trådstarter

Hej,

Jeg har,  de sidste par dage, oplevet at være MEGET oppustet. Så meget, at jeg kun har lyst til at have joggingbukser på. Og det er døgnet rundt. Det startede lørdag og er fortsat siden. Samtidig er jeg virkelig øm I lænden og sidder med varmepude om aftenen, fordi det gør så ondt. Nu er smerterne rykket "foran" og føles lidt ala menssmerter.

Min cyklus er ikke helt regelmæssig, men jeg havde en positiv ægløsningstest d. 2. december. Så i teorien kan jeg muligvis være gravid. Jeg tør dog ikke at teste endnu, da de smerter gør, at jeg hele tiden tænker "Nu kommer mens"

Har i oplevet samme symptomer? Hvad ville i gøre?

Umiddelbart tænker jeg at vente et par dage, da min cyklus svinger i længde.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2023

Anonym

Jeg forstår altså aldrig rigtig konceptet med at man ikke tør teste er det ikke bare at købe nogle tests og så prøve det af? 

Anmeld Citér

18. december 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg forstår altså aldrig rigtig konceptet med at man ikke tør teste er det ikke bare at købe nogle tests og så prøve det af? 

Det er skam helt okay, at du ikke forstår det. Det hjælper mig bare ikke ret meget.

Anmeld Citér

18. december 2023

Anonym

Tag en test, hvis du er gravid burde du kunne teste positiv nu fordi du er 2+0  ved æl. Det lyder som gode tegn

Anmeld Citér

18. december 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Tag en test, hvis du er gravid burde du kunne teste positiv nu fordi du er 2+0  ved æl. Det lyder som gode tegn

Tak Jeg må bare springe ud i det. Jeg skal have skaffet en graviditetstest først, da jeg ikke har en liggende.

Anmeld Citér

18. december 2023

Anonym

Anonym skriver:

Tak Jeg må bare springe ud i det. Jeg skal have skaffet en graviditetstest først, da jeg ikke har en liggende.

Jeg krydser fingre

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.