Hej med jer!
Jeg fik i sidste uge, den dejligste søn. Han er så nem og dejlig, men der er desværre en del her efter, der gør han har haft en lidt træls start på livet..
Lang historie kort, er vi gået på fuld flaske med Nutragimen (fordi de påtænker komælks reaktion) Han havde på 2.5 døgn, tabt sig 400gram(!!!) og vi blev derfor indlagt (11.8% for meget). Ingen forstår hvorfor, men jeg mistænker selv, at han ikke har fået nok ved bryst. De undersøger ham fra fod til hoved, og der er ingenting at sætte en finger på. Han melder selv når han er sulten, han er vågen, har våde bleer og afføring.
Han får lagt sonde, og på et halvt døgn tager han 112g på igen og vi vælger derfor at tage hjem.
Da vi kommer hjem, starter storebror og jeg med at få dårlig mave (diarré/meget tynd afføring) og dette spreder sig selvfølgelig også til lillebror.. Jeg føler, at han skider mere end han spiser. SP var forbi og vejede ham, her havde han endnu engang tabt sig.. Denne gang “heldigvis” kun 70gram, men han skulle jo for f…. tage på! Men jeg tænkte det nok, eftersom hans mave er helt i hårknude.
Hun undersøger selvfølgelig, og der er ellers ingenting at sætte en finger på. Hun kommer igen om 2 dage og vejer ham igen. Men hvorfor fanden stopper det skide diarre?! Det begyndte lørdag nat, så vi kører på 2. døgn 
Jeg kan snart ikke mere, jeg er så bange for, at han fejler noget mere alvorligt og at han er frygtelige syg med et eller andet
Andre der har oplevet noget lign? Jeg føler mig sindssygt alene. Storebror var også flaskebarn, og der var aldrig noget og han slugte jo sådan en flaske på 0.5. Lillebror falder i søvn i løbet af 2-3 minutter, hvor jeg vælger at bøvse ham, og det er her, at han altid begynder at presse og så kommer der meget tynd gul afføring.. Han vågner efter det, og spiser næsten resten af flasken. Men vi snakker kun 60ml 
undskyld den lange tekst, er bare så ked af det