Gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

509 visninger
3 svar
4 synes godt om
17. december 2023

Fredskov

Hej, 

Jeg er ny her. Jeg havde sex 2 gange sidste lørdag morgen. Ægløsning på denne dag. Jeg havde en tanke med det samme om, at der blev jeg gravid. Lyder det fjollet. I de sidste 3 dage har jeg fået en voldsom kvalme og har svært ved at spise i løbet af dagen - maden smager anderledes. Uro i underlivet som om menstruation er på vej men der er stadig 6 dage til. Hvilke tests kan jeg tage om nogen som kan måle efter 9 dage?  Mit bryst føles mere fast. Jeg er meget i tvivl.

men er der nogen test og har I andre oplevet kvalme så tidligt? Og murren i underlivet. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2023

26495

Jeg har også haft samme “symptomer” så tidligt. Men min erfaring siger mig, at det har været min psyke, der har spillet lidt ind  da jeg så blev gravid, mærkede jeg ingenting og havde ingen mistanke om det op til testdag. 
Jeg tror, man kan lytte for meget til ens krop.

Jeg fik først kvalme og kunne mærke symptomer fra uge 6.

Men det kan jo sagtens være anderledes ved dig

Anmeld Citér

17. december 2023

26495

Jeg testede forresten positivt allerede 3+2. Det var på Babyplan almindelig og tidlig test. Så jeg vidste det inden forventede menstruation. Et par dage før eller dagen før forventet mens føltes det lidt som om menstruation var på vej som det plejer, men den kom heldigvis ikke  Krydser fingre for dig

Anmeld Citér

17. december 2023

Darling

Du kan bruge en hvilken som helst test, bare hold dig fra apotekets med blå farve tegn på mens og gravditet er ofte de samme og man kan desværre også psyke kroppen til en masse symptomer hvis ønsket er stort, tag en test så skal du ikke gætte dig frem.vent evt til et par dage endnu

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.