Neg. Test atypisk mens.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.227 visninger
8 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. december 2023

Anonym trådstarter

Sagen er den jeg blev insemineret i november, fik en meget svag positiv og så kom mens som den plejer (dog blødte jeg ikke som jeg plejer har meget mild mens i forvejen, denne var mildere end den plejer og mest brunt udflåd) tænkte yep det var så det vi prøver igen til februar. 

Sagen er nu den at jeg taber mig alle andre steder end maven når jeg træner (er meget veltrænede og ikke normalt for mig) den bliver ved med at være oppustet, begyndte for et par dage siden at få kvalme. Tænker ikke jeg er gravid da min test stadig er negstiv, men nogen som har prøvet noget lignende?

Altså atypisk mens og negstiv test (symptomer som kvalme oppustet, prutter, sart lugtesans) og var gravid alligevel eller ;

atypisk mens og negstiv test (symptomer som kvalme oppustet, prutter, sart lugtesans) hvad var gunden?

Vil bare gerne finde ud af hvad der sker i min krop da den opføre sig Atypisk og har ikke tænkt i banerne med at kunne være gravid alligevel så det ikke indbinding. 

Symptomerne kom for ca 2-3 dage siden.

Ville i bede om en blodprøve hos lægen eller se tiden an?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2023

Anonym

Det lyder til at du har haft en bio, selvom det er en gravditet som går så tidligt til grunde så kan det godt tage noget tid før din krop lige finder sig selv igen.

Og du taber dig ikke på maven fordi du ikke kan punktforbrænde

Anmeld Citér

15. december 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det lyder til at du har haft en bio, selvom det er en gravditet som går så tidligt til grunde så kan det godt tage noget tid før din krop lige finder sig selv igen.

Og du taber dig ikke på maven fordi du ikke kan punktforbrænde

Den form for træning jeg laver det er det altid maven der forsvinder først. Ved godt man ikke kan punkt træne �� men ved hvordan jeg taber mig og hvor det kan ses først da jeg er aktiv træner og kender min krop ud og ind. Plus jeg er en af de heldige der træner en uge og så har jeg tabt de overflødige kg hvilket er skønt her efter jule måneden

Ja okay  giver god mening. Bare mærkeligt at jeg så først for symptomer 14 dage efter mens men tænker at se tiden an

Anmeld Citér

19. december 2023

Anonym

Lader ikke til du er gravid. Så ville ikke bede om en blodprøve. 

Anmeld Citér

31. december 2023

Anonym trådstarter

Jeg var gravid. Er 8+ henne. Men kan ikke teste positiv på nogen test. Men fik det bekræftet af læge (blodprøve) og scanning

Anmeld Citér

31. december 2023

Anonym

Stort tillykke, hvor er det dejligt

Anmeld Citér

1. januar 2024

Aalborgtøsen

Profilbillede for Aalborgtøsen

Tillykke  Sådan kan man blive så overrasket nogen gange. 

Anmeld Citér

3. januar 2024

mor_til_2_

Anonym skriver:

Jeg var gravid. Er 8+ henne. Men kan ikke teste positiv på nogen test. Men fik det bekræftet af læge (blodprøve) og scanning

Ej hvor er det vildt Hvordan kan det lade sig gøre ? Ved de hvorfor du ikke kan teste positiv ? 

Og stort tillykke. 

Anmeld Citér

1. februar 2024

Anonym trådstarter

mor_til_2_ skriver:

Ej hvor er det vildt Hvordan kan det lade sig gøre ? Ved de hvorfor du ikke kan teste positiv ? 

Og stort tillykke. 

Nej de kan slet ikke forstå det. Fik aldrig en positiv test kun blodprøve

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.