Hvordan havde i det i uge 4+0?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.669 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. december 2023

Anonym trådstarter

Hej  

Jeg er 4+0 og har pt. konstante menstruationssmerter i underlivet + lidt ondt i lænden. Det trykker og spænder i underlivet og det har det også gjort on/off de sidste 4-5 dage. I dag har jeg så haft pletblødning i forbindelse med toiletbesøg. Kun små mærker på trusseindlægget, men lyserødt på toiletpapiret (beklager billedet til de sarte sjæle). 

Hvordan havde i det uge 4? Er der mon nogen der har/havde det på samme måde som mig? 

Jeg håber nogen vil byde ind, så jeg forhåbentlig kan blive lidt tryg og forsøge at nyde “nyheden”  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2023

Anonymvic

Profilbillede for Anonymvic

I min første graviditet havde jeg samme blødning. Denne gang ingen blødning, men ufattelig meget murren i underlivet så begge dele du beskriver, har været normalt ved mig

Anmeld Citér

14. december 2023

Anonym trådstarter

Dejligt at vide Mange bruger ordet “murren”. Vil du sammenligne den følelse med menstruationssmerter? 

Anmeld Citér

14. december 2023

Anonym

Jeg har været gravid 5 gange og blødt 5 gange og jeg har to 2 børn. Alle gange har jeg haft det forskelligt. Alt fra kvalme, murren, ømme bryster, træthed og ingen symptomer overhovedet

Anmeld Citér

14. december 2023

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

I denne graviditet havde jeg meget murren som op til mens 4+0 til 6 uge ca. men ellers intet. Er 37 uger henne her imorgen og alt er godt

Anmeld Citér

14. december 2023

26495

4+0 havde jeg det meget som om, at mens var på vej. Og det nev og ‘spændte’ i underlivet i en uges tid. Ellers ingenting. Nu er jeg 6+2 og ville ønske, jeg ‘bare’ havde det sådan igen - kvalmen og trætheden har nemlig i den grad meldt sig

Anmeld Citér

14. december 2023

26495

Jeg havde i øvrigt også meget svagt lyserød udflåd dagen før forventet mens

Anmeld Citér

14. december 2023

Olismama

Profilbillede for Olismama

Havde det faktisk på samme måde. Menstruations lignende smerter og lidt blødning. 
Så begyndte kvalmen dog omkring uge 6 ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.