Gået over tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.615 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. december 2023

Anonym trådstarter

Hej med jer

Håber virkelig I kan hjælpe en frustreret mor..

Jeg er gået 7 dage over tid, og tester kun negativt på mine tests. Jeg plejer at have en regelmæssig cyklus på 30-31 dage, og jeg er i dag på dag 39 i min cyklus. 

Jeg har læst gamle debatter herinde om, at man kan teste sent posititvt, men ved ikke om det stadigvæk er aktuelt - Tænker testene er blevet bedre med tiden... 

Er der håb for en graviditet, eller er det min menstruation der driller? Hvad har I af erfaringer? 

Julehilsner

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2023

Anonym

Anonym skriver:

Hej med jer

Håber virkelig I kan hjælpe en frustreret mor..

Jeg er gået 7 dage over tid, og tester kun negativt på mine tests. Jeg plejer at have en regelmæssig cyklus på 30-31 dage, og jeg er i dag på dag 39 i min cyklus. 

Jeg har læst gamle debatter herinde om, at man kan teste sent posititvt, men ved ikke om det stadigvæk er aktuelt - Tænker testene er blevet bedre med tiden... 

Er der håb for en graviditet, eller er det min menstruation der driller? Hvad har I af erfaringer? 

Julehilsner

Kender du din ægløsning? Hvis ikke så har den nok bare rykket sig, det er trods alt den som styrer din cyklus og ikke din mens. den kan også have sprunget sig over eller fejlet og derfor flyttet sig, eller mens bare er forsinket.

Ofte tror mange de er gået over og derfor tror de tester senere end 4+0 fordi de netop ikke kender æl. Det er en meget procentdel som tester positiv over tid

Anmeld Citér

14. december 2023

Anonym trådstarter

Tak for dit svar�� 

Jeg har testet for ægløsning som var positiv for cirka 3 uger siden. Men jeg er også ny i hele ÆL test, og har lidt svært ved at tyde dem�� 

Jeg fik bare lidt håb efter at læse de gamle tråde herinde, men det ville også være mærkeligt ikke at teste positiv nu…. Synes bare det er mærkelig en regelmæssig cyklus kan rykke sig så meget. Er på dag 40 i dag��

Anmeld Citér

14. december 2023

Anonym

Anonym skriver:

Tak for dit svar�� 

Jeg har testet for ægløsning som var positiv for cirka 3 uger siden. Men jeg er også ny i hele ÆL test, og har lidt svært ved at tyde dem�� 

Jeg fik bare lidt håb efter at læse de gamle tråde herinde, men det ville også være mærkeligt ikke at teste positiv nu…. Synes bare det er mærkelig en regelmæssig cyklus kan rykke sig så meget. Er på dag 40 i dag��

Altså hvis du havde ægløsning der for 3 uger siden kan jeg godt se det er mærkeligt.

Men der kan jo være mange grunde til man ikke får sin mens. Kan du evt være stresset eller der er sket nogle store omvæltninger?

Anmeld Citér

14. december 2023

HilliHallo

Jeg havde samme historie som dig  

Havde ALDRIG haft forsinket mens. Testede negativt og kunne læse alt muligt. Men mens kom altså på dag 43 tror jeg. Så ingen graviditet her. 

Anmeld Citér

14. december 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Altså hvis du havde ægløsning der for 3 uger siden kan jeg godt se det er mærkeligt.

Men der kan jo være mange grunde til man ikke får sin mens. Kan du evt være stresset eller der er sket nogle store omvæltninger?

Altså det synes jeg bestemt ikke���� Men det kan man vel altid sige til sig selv… 

Lige nu er det mest uafklaringen der “stresser”. Især når man jo egentlig gerne vil være gravid…. 

Anmeld Citér

14. december 2023

Anonym trådstarter

HilliHallo skriver:

Jeg havde samme historie som dig  

Havde ALDRIG haft forsinket mens. Testede negativt og kunne læse alt muligt. Men mens kom altså på dag 43 tror jeg. Så ingen graviditet her. 

Øv, det er da nederen… (Går jeg ud fra?)�� Så spiller min mens nok bare et puds… Irriterende timing, når man gerne vil videre til næste ÆL. 

Og tak for at dele din erfaring��

Anmeld Citér

14. december 2023

Anonym

Der er desværre intet mærkeligt i at din ægløsning kan rykke sig, det kan og vil ske uanset hvor stabil din cyklus er. Kroppen fungerer ikke som en kalender, den har sit eget liv. 

En positiv æltest er heller ikke lige med af du får ægløsning, den viser dig blot at hormonet er stigende. Fra positiv test går der op til 48 timer før æl finder sted, HVIS den finder sted. Kroppen kan sagtens fejle ægløsning også lave den senere eller endda helt springe den over. Så der er desværre aldrig nogen garantier

Anmeld Citér

21. december 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Der er desværre intet mærkeligt i at din ægløsning kan rykke sig, det kan og vil ske uanset hvor stabil din cyklus er. Kroppen fungerer ikke som en kalender, den har sit eget liv. 

En positiv æltest er heller ikke lige med af du får ægløsning, den viser dig blot at hormonet er stigende. Fra positiv test går der op til 48 timer før æl finder sted, HVIS den finder sted. Kroppen kan sagtens fejle ægløsning også lave den senere eller endda helt springe den over. Så der er desværre aldrig nogen garantier

Det skal da heller ikke være nemt�� 

Tak for deling - Jeg fik også min mens i fredags�� 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.